- Francuski brend Polène, kojeg su 2016. osnovali podizetna braća i sestra Mothay, u samo nekoliko godina postao je globalni fenomen zahvaljujući minimalističkom dizajnu, vrhunskoj izradi i pristupačnijim cijenama
- Popularnost brenda je eksplodirala nakon što su ga nosile Kate Middleton i junakinja serije 'Emily u Parizu', a viralnost na TikToku i Instagramu dodatno je učvrstila status tihe luksuzne ikone
- Danas su njihovi modeli poput Numéro Sept, Neuf, Dix i Cyme među najpoželjnijima na svijetu, a s novim buticima i širenjem ponude Polène potvrđuje da nije samo prolazni trend, već nova sila u svijetu mode
Dugi redovi koji se protežu pariškom ulicom Rue de Richelieu, ispred samo jednog butika. Princeza od Walesa koja u istom tjednu dva puta nosi istu torbicu. Beskonačan niz videozapisa otpakiravanja na TikToku pod hashtagom koji broji milijune pregleda. Ovo nisu scene iz nekog modnog blockbustera, već stvarni pokazatelji fenomena zvanog Polène. Francuski brend, osnovan tek 2016. godine, uspio je u nevjerojatno kratkom roku postići kultni status i postati tiha patnja zaljubljenica u modu diljem svijeta.
Foto: Instagram @vidanaaaa
Iza brenda Polène stoje tdva brata i sestra koji su imali jasnu viziju: stvoriti visokokvalitetne kožne torbe minimalističke ljepote i jedinstvenih, skulpturalnih oblika, ali po znatno pristupačnijoj cijeni od onih koje nude tradicionalne luksuzne kuće, a njihova formula pokazala se dobitnom. Svaka torba se dizajnira u Parizu, a zatim ručno izrađuje u španjolskom gradu Ubrique, poznatom po tradiciji izrade kožne galanterije. Korištenjem najfinije kože iz talijanskih i španjolskih štavionica, Polène nudi kvalitetu koja može parirati zvučnim imenima, ali uz cijene koje se najčešće kreću između 300 i 600 eura.
Foto: Instagram @ines.frassint
“Naš se uspjeh može pripisati prepoznatljivom i elegantnom dizajnu koji spaja funkcionalnost s estetikom”, izjavio je Antoine Mothay, izvršni direktor brenda. “Ne skačemo na prolazne trendove, što je prilično rijetko za brend kožne galanterije”, poručio je, a upravo ta bezvremenost, prožeta modernim obratom, čini njihove torbe komadima koji traju i lako se uklapaju u svaki stil.
Foto: Instagram @toni.hrlb
Od kraljevske potvrde do viralne senzacije
Iako su Polène torbe već neko vrijeme bile na radaru modnih insajderica, prava eksplozija popularnosti dogodila se kada je Kate Middleton, princeza od Walesa, viđena s modelom Numéro Sept Mini u plavoj boji. Kraljevska potvrda bila je 'točka na i' koja je brendu donijela globalnu prepoznatljivost i kredibilitet pa odjednom, Polène više nije bio samo chic francuski brend, već modni dodatak s kraljevskim pečatom.
Ubrzo nakon toga, Polène je osvojio i drugu, potpuno drugačiju publiku. U drugoj sezoni popularne serije 'Emily u Parizu', glavna junakinja Emily Cooper nosila je upravo njihov model - Numéro Huit, jedinstvenu verziju bucket torbe. Dok je Katein stil odmjeren i klasičan, Emilyn je eklektičan i hrabar, što je dokazalo svestranost Polène dizajna.
Foto: Netflix
Foto: Netflix
Konačni korak prema globalnoj dominaciji osigurale su društvene mreže. Tijekom pandemije, brend je doživio nevjerojatan rast na TikToku i Instagramu. Hashtag #polène postao je viralna senzacija, a platforme su preplavljene recenzijama i videozapisima u kojima korisnice s oduševljenjem pokazuju svoje nove torbe. Ovaj organski marketing, potaknut istinskim zadovoljstvom kupaca, pokazao se moćnijim od bilo koje plaćene kampanje.
Foto: Instagram @toni.hrlb
Najpoželjniji modeli koji osvajaju na prvu
Iako, kako kažu iz brenda, nemaju samo jedan bestseler, nekoliko modela se posebno istaknulo i postalo predmetom žudnje, a koji se god model najbolje uklapao u tvoju estetiku, jedno je sigurno - s torbom ovog brenda ne možeš pogriješiti.
Numéro Sept
Strukturirana i profinjena, ova torba postala je sinonim za 'Kate Middleton stil'. Njena elegancija, kvaliteta izrade i prepoznatljiva zlatna kopča čine je savršenim izborom za poslovne prilike i večernje izlaske, a dolazi i u standardnoj, i mini verziji.
Foto: Polène, Numéro Sept Mini (350 eura)
Cyme
Ovaj svestrani shopper model, kojeg mnogi uspoređuju s kultnom torbom Louis Vuitton Neverfull, osvaja svojom praktičnošću i jedinstvenim dizajnom. Može se nositi na dva načina: potpuno otvorena kao prostrani ceker ili sa skupljenim stranicama, čime dobiva elegantan, cvjetni oblik. Idealna je kao torba za posao u koju stane sve potrebno.
Foto: Polène, Cyme (420 eura)
Numéro Neuf
Sa svojim mekim, drapiranim naborima i skulpturalnom formom, Numéro Neuf je pravo malo umjetničko djelo. Djeluje luksuzno i profinjeno, a dostupna je u regularnoj i mini veličini, savršenoj za dodavanje daška elegancije svakom outfitu.
Foto: Polène, Numero Neuf (440 eura)
Numéro Dix
Inspiriran konjičkim sedlom, ovaj model u obliku polumjeseca postao je omiljen među influencericama. Njegov zaobljeni dizajn i podesivi remen čine ga idealnim za nošenje preko tijela, spajajući praktičnost i besprijekoran stil.
Foto: Polène, Numéro Dix (420 eura)
Numéro Huit Mini
Svojim valovitim linijama i skulpturalnim dizajnom, ova 'bucket' torba postala je prepoznatljiva zahvaljujući seriji 'Emily u Parizu'. Njena jedinstvena forma i kožni detalji čine je statement komadom koji podiže svaku kombinaciju.
Foto: Polène, Numéro Huit Mini (340 eura)
Numéro Un Nano
Minijaturna verzija prvog i najprepoznatljivijeg Polène modela zadržava sve elegantne linije i preklopni dizajn originala, ali u šarmantnom, kompaktnom formatu idealnom za nošenje samo najnužnijih sitnica.
Foto: Polène, Numéro Un Nano (340 eura)
Mokki
Razigran i moderan, model Mokki osvaja svojim mekim, zaobljenim linijama koje podsjećaju na slatkiš. Ova torba donosi dozu neformalne elegancije i savršeno se uklapa u ležernije, ali i dalje chic odjevne kombinacije.
Foto: Polène, Mokki (540 eura)
Neiti
Izrađena od isprepletenih kožnih traka, Neiti je oda zanatskoj vještini. Njena tekstura i dizajn podsjećaju na pletenu košaru, što je čini savršenim ljetnim dodatkom koji odiše mediteranskim šarmom.
Foto: Polène, Neiti (260 eura)
Béri
Minimalistička i profinjena, torba Beri ističe se integriranom ručkom, geometrijskim oblikom i suptilnim zlatnim detaljima. Može se nositi u ruci ili preko ramena, a njena svestranost i čiste linije čine je idealnim suputnikom od jutra do večeri.
Foto: Polène, Béri (380 eura)
Polène je dokaz da u današnjem svijetu mode uspjeh ne ovisi isključivo o desetljećima tradicije ili vrtoglavo visokim cijenama. Kombinacijom vrhunske izrade, jedinstvenog dizajna, pametnog pozicioniranja i pravovremenog prihvaćanja od strane ključnih figura, ovaj pariški brend stvorio je vlastitu ligu. S otvorenim trgovinama u New Yorku, Tokiju, Seulu i Londonu te najavom širenja na cipele i nakit, jasno je da Polène nije samo prolazni hir, već priča o novoj modnoj sili na koju treba računati.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.