Moda

Nitko u Hrvatskoj nema bolji uvid u street style od kumica s Dolca. Zalando je to otkrio u svojoj kampanji

  • Ako se pita Zalando, modna jesen i zima u Hrvatskoj bit će u duhu zagrebačke tržnice Dolac i legendarnih kumica
  • Modni editorial reinterpretira zaštitni znak kumica - samopouzdanje i šarm, kroz odvažan styling iz nove Zalando kolekcije
  • Ova kampanja nam poručuje da je moda svuda oko nas, u ritmu grada, u svakodnevnim trenucima i u ljudima koji se ne boje izraziti

Zalando donosi duh kampanje za jesen/zimu 2025. u Hrvatsku s editorijalom inspiriranim zagrebačkim Dolcem i legendarnim kumicama poznatima po svojoj toplini, snazi i neodoljivom šarmu.

Modni editorial reinterpretira zaštitni znak kumica - samopouzdanje i šarm, kroz odvažan styling iz nove Zalando kolekcije. Snimljeno među šarenim štandovima Dolca i pod poznatim šestinskim kišobranima, editorijal odražava jedinstveni ritam tržnice - mjesta gdje se susreću generacije i stilovi. Portreti spajaju tradiciju s individualnošću i najnovijim modnim trendovima, isporučujući priču o sjajnom stilu koji živi na ulicama Zagreba. Editorijal je fotografirao Franjo Matković, a stilizirala Barbara Repe, oživjevši kreativnu viziju s autentičnošću i štihom.

 | Autor: Franjo Matković/Promo Franjo Matković/Promo Foto: Franjo Matković/Promo

 | Autor: Franjo Matković/Promo Franjo Matković/Promo Foto: Franjo Matković/Promo

Zalando kampanja za jesen/zimu 2025. "Što obući?" pretvara svakodnevno pitanje u uzbudljivu priliku za samoizražavanje. Kroz odabrani jesensko-zimski asortiman osmišljen da nadahne kreativnost i samopouzdanje, Zalando osnažuje svakoga da eksperimentira sa stilom, bez pritiska da bude savršen.

Snimljena na tržnici, mjestu gdje se susreću ljudi svih stilova, dobi i podrijetla - globalna kampanja slavi kako inspiracija nastaje u svakodnevnim susretima. Lokalna priča u Zagrebu nastavlja tu naraciju, hvatajući isti duh kroz objektiv Dolca i njegovih voljenih kumica. Tržnice su pune karaktera i boja, a svaka osoba donosi svoj vlastiti pristup samoizražavanju.

 | Autor: Franjo Matković/Promo Franjo Matković/Promo Foto: Franjo Matković/Promo

Nitko nema bolje mjesto u prvom redu za zagrebački stil od kumica, koje sve vide sa svojih štandova svakog vikenda. Zato je Zalando zamolio nekoliko njih da podijele što moda znači u njihovom gradu:

"Zagrepčanke vole izgledati dotjerano i šik. Subotom ćete na Dolcu vidjeti razne modne kombinacije, ali sve to nekako ispadne skladno", Ana P.

"Da moram opisati zagrebačku modu, rekla bih: elegantna, praktična, s karakterom. Ljudi ovdje vole pratiti trendove, znaju što im stoji i ne boje se pokazati", Nikolina F.

"Subotom je Dolac kao modna pista i to mi se sviđa. Komade koje sam ja nosila kao mlada sada nose nove cure. Svaka od njih doda nešto svoje i to je ono što čini Zagreb posebnim", Marta K.

 | Autor: Franjo Matković/Promo Franjo Matković/Promo Foto: Franjo Matković/Promo

Kampanja inspirirana zagrebačkom tržnicom Dolac poručuje nam da je moda svuda oko nas, u ritmu grada, u svakodnevnim trenucima i u ljudima koji se ne boje izraziti. Zalando i ove sezone poziva kupce da pronađu vlastitu inspiraciju i stvore stil koji govori o njima.

Kampanja s kolekcijom koju je izabrala stilistica Barbara Repe, bit će dostupna na www.zalando.hr od idućeg tjedna.

Photo: Franjo Matković/Promo

Komentari 0