- Ako se pita Zalando, modna jesen i zima u Hrvatskoj bit će u duhu zagrebačke tržnice Dolac i legendarnih kumica
- Modni editorial reinterpretira zaštitni znak kumica - samopouzdanje i šarm, kroz odvažan styling iz nove Zalando kolekcije
- Ova kampanja nam poručuje da je moda svuda oko nas, u ritmu grada, u svakodnevnim trenucima i u ljudima koji se ne boje izraziti
Zalando donosi duh kampanje za jesen/zimu 2025. u Hrvatsku s editorijalom inspiriranim zagrebačkim Dolcem i legendarnim kumicama poznatima po svojoj toplini, snazi i neodoljivom šarmu.
Modni editorial reinterpretira zaštitni znak kumica - samopouzdanje i šarm, kroz odvažan styling iz nove Zalando kolekcije. Snimljeno među šarenim štandovima Dolca i pod poznatim šestinskim kišobranima, editorijal odražava jedinstveni ritam tržnice - mjesta gdje se susreću generacije i stilovi. Portreti spajaju tradiciju s individualnošću i najnovijim modnim trendovima, isporučujući priču o sjajnom stilu koji živi na ulicama Zagreba. Editorijal je fotografirao Franjo Matković, a stilizirala Barbara Repe, oživjevši kreativnu viziju s autentičnošću i štihom.
Foto: Franjo Matković/Promo
Foto: Franjo Matković/Promo
Zalando kampanja za jesen/zimu 2025. "Što obući?" pretvara svakodnevno pitanje u uzbudljivu priliku za samoizražavanje. Kroz odabrani jesensko-zimski asortiman osmišljen da nadahne kreativnost i samopouzdanje, Zalando osnažuje svakoga da eksperimentira sa stilom, bez pritiska da bude savršen.
Snimljena na tržnici, mjestu gdje se susreću ljudi svih stilova, dobi i podrijetla - globalna kampanja slavi kako inspiracija nastaje u svakodnevnim susretima. Lokalna priča u Zagrebu nastavlja tu naraciju, hvatajući isti duh kroz objektiv Dolca i njegovih voljenih kumica. Tržnice su pune karaktera i boja, a svaka osoba donosi svoj vlastiti pristup samoizražavanju.
Foto: Franjo Matković/Promo
Nitko nema bolje mjesto u prvom redu za zagrebački stil od kumica, koje sve vide sa svojih štandova svakog vikenda. Zato je Zalando zamolio nekoliko njih da podijele što moda znači u njihovom gradu:
"Zagrepčanke vole izgledati dotjerano i šik. Subotom ćete na Dolcu vidjeti razne modne kombinacije, ali sve to nekako ispadne skladno", Ana P.
"Da moram opisati zagrebačku modu, rekla bih: elegantna, praktična, s karakterom. Ljudi ovdje vole pratiti trendove, znaju što im stoji i ne boje se pokazati", Nikolina F.
"Subotom je Dolac kao modna pista i to mi se sviđa. Komade koje sam ja nosila kao mlada sada nose nove cure. Svaka od njih doda nešto svoje i to je ono što čini Zagreb posebnim", Marta K.
Foto: Franjo Matković/Promo
Kampanja inspirirana zagrebačkom tržnicom Dolac poručuje nam da je moda svuda oko nas, u ritmu grada, u svakodnevnim trenucima i u ljudima koji se ne boje izraziti. Zalando i ove sezone poziva kupce da pronađu vlastitu inspiraciju i stvore stil koji govori o njima.
Kampanja s kolekcijom koju je izabrala stilistica Barbara Repe, bit će dostupna na www.zalando.hr od idućeg tjedna.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.