- Jude je novi luksuzni brend obuće koji je u samo godinu dana postao omiljen među svjetskim modnim ikonama poput Kim Kardashian i Nicole Kidman, i to prije nego što je njihova web stranica uopće bila aktivna
- Iza brenda stoje Jurgita Dileviciute i Denitsa Bumbarova, kreativke s bogatim iskustvom u modi, koje su uspjele spojiti visoki dizajn, kvalitetu i posebne detalje u obući koja se već smatra novom 'it' markom
- Jude se ističe jedinstvenim siluetama, pažljivo oblikovanim potpeticama i filozofijom sporog, održivog rasta – a sudeći prema uspjehu prve dvije kolekcije, tek su na početku velike modne priče
U svijetu u kojem dominiraju etablirana imena, probiti se s novim brendom obuće pravi je izazov, no Jude je u tome uspio na uistinu impresivan način. Osnovan prije samo godinu dana, brend je već uspio napraviti pravu pomutnju na modnoj sceni, smjestivši se uz bok kultnim imenima kao što su Jimmy Choo, Manolo Blahnik ili Christian Louboutin, a budući da su modeli brenda munjevitom brzinom pronašli put do garderoba najbolje odjevenih dama svijeta, i više je nego jasno da je na pomolu nova zvijezda u svijetu luksuzne obuće.
Foto: Profimedia
Čak i prije no što je službena web stranica brenda lansirana u studenom prošle godine, komadi s njihovim potpisom viđeni su na zvijezdama poput Nicole Kidman, Kylie Jenner i Tracee Ellis Ross tijekom tjedana mode, a kada je Kim Kardashian nosila njihov 'Fame Pump' model za naslovnicu prestižnog časopisa 'How To Spend It' Financial Timesa, to je samo dodatno potaknulo znatiželju i interes modnih insajdera i kupaca.
Osnivačice, Jurgita Dileviciute i Denitsa Bumbarova, ističu da je upravo vidljivost na pravim osobama bila ključna. “Činjenica da su nas nosile tako nevjerojatne žene, poput Nicole Kidman i Kim Kardashian, pri čemu su cipele bile vrlo vidljive, zaista je pomogla stvoriti taj početni 'buzz'”, komentirala je Denitsa Bumbarova.
Litvanka Jurgita i Bugarka Denitsa, kao kreativne su snage brenda sa sobom donijele bogato iskustvo iz svijeta mode i dizajna. Jurgita, koja je studirala na 'University of the Arts London' i kasnije radila u Parizu, uvijek je preferirala dizajn obuće, dok je Denitsa, inače diplomirana povjesničarka umjetnosti, bila i suosnivačica popularnog brenda 'By Far' u kojem je bila kreativna direktorica do 2022. godine. Prijateljstvo i zajednička vizija doveli su do stvaranja Judea, imena koje spaja prve slogove njihovih imena, a filozofija brenda je stvaranje osnovnih komada koji ne izgledaju kao basic, s posebnim naglaskom na detalje, prilagođene oblike vrhova cipela i jedinstvene potpetice.
Foto: Profimedia
Jude cipele prepoznatljive su po upečatljivim siluetama, promišljenim proporcijama i karakterističnim detaljima, poput konusne potpetice koja je postala svojevrsni zaštitni znak. Već spomenuti model 'Fame Pump', posebno primamljiv u maslac žutoj boji, oživio je klasične salonke, dok je 'Date Mule' sandala koju je proslavila Tracee Ellis Ross, u rekordnom roku postala bestseller i prije službenog lansiranja stranice, a zanimljivo je i to da je upravo Jude pokrenuo i svojevrsnu renesansu 'peep-toe' modela.
Sve cipele izrađuju se u Portugalu, od kože vrhunske kvalitete koja dolazi iz Italije i Francuske, a za one koji preferiraju ravnu obuću, brend nudi i ravne verzije svojih najpopularnijih modela, poput natikača 'Fame'. Cijene se kreću od otprilike 300 eura za jednostavnije modele i ravne cipele, dok modeli s potpeticom u prosjeku koštaju oko 590 eura, a nekim specijalnim primjercima cijena zna prelaziti i 900 eura.
Foto: Profimedia
Iako su veliki uspjeh postigle vrlo brzo, Jurgita i Denitsa planiraju brend razvijati postepeno, izbjegavajući zamke prekomjerne proizvodnje, a ističu da im je želja da kupci brend otkrivaju polagano, da im se nikud ne žuri i da nisu pohlepne. S drugom kolekcijom koja nudi oko 40 različitih stilova i planom proizvodnje od oko 5000 pari u prvoj punoj godini poslovanja, Jude čvrsto korača prema dugoročnom uspjehu, nudeći ženama sofisticiranu obuću koja ne pristaje na kompromise između dizajna, kvalitete i cijene, a budući su uistinu jedinstvene i prelijepe, možemo se samo nadati da će ih se u skorijoj budućnosti moći kupiti i u našim krajevima.
Foto: Profimedia
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.