Moda

Naručila sam badiće sa Zafula - i ovo me dočekalo...

Ni ja nisam odoljela naručiti nekoliko kupaćih kostima s najpopularnijeg brenda za naručivanje odjeće na društvenim mrežama...i tko bi mi sudio?! Svaka druga reklama na Instagramu ili Facebooku je Zaful - pa sam jednostavno to morala isprobati

Rijetko kada sam toliko uzbuđena u životu kao pri kupnji kupaćih kostima; jednostavno imam neobjašnjiv fetiš na ovaj toliko nebitan komad odjeće koji, realno, nosim maksimalno dva tjedna godišnje. Ali ipak me veseli i ipak mu posvećujem toliko pažnje - možda jer ga povezujem s neupitno najdražim periodom godine. Tako sam se i ovog lipnja našla u vrtlogu toga da je ljeto praktički počelo, a ja još uvijek nisam uložila u dva, tri nova badića. I tu u priču dolazi Zaful, brend kojega sve blogerice isprobavaju na YouTubeu, uporno me slijedi na društvenim mrežama i pritom zaista ima prokleto slatke modele kakve nisam vidjela nigdje drugdje!  | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

Nakon nekoliko tjedana preispitivanja same sebe, mozganja hoće li mi badići stići prije godišnjeg odmora, hoću li morati platiti carinu (brrr!), kakva će biti kvaliteta s obzirom na to da je brend iz Hong Konga... Stranica izgleda zaista uvjerljivo dobro, imaju redovite akcije na proizvode, no ono što me mučilo je činjenica da je sva odjeća u prosjeku od 70 do 100 kuna i da kod biranja, primjerice, kompleta ili badića ne možeš birati različite veličine gornjeg i donjeg dijela. Ipak, postoji poprilično dobar "size chart" pomoću kojega možeš procijeniti koja veličina će ti najbolje odgovarati, kao i slike korisnica i modela snimljenih iz više kutova pomoću kojih možeš procjeniti što ti treba. Kod naručivanja, odabereš li odjeće u vrijednosti većoj od 49 dolara (što je zaista lako!), dobit ćeš besplatan shipping. Želiš li ekspresni shipping, koštat će te 4,99 dolara, a ako naručiš odjeće u vrijednosti višoj od 99 dolara, možeš dobiti i ekspresni shipping gratis - složit ćemo se, povoljna "brija". Na kraju sam se odlučila za dva kupaća kostima u veličinama L i dva kompleta u veličinama M, te dva kupaća kostima za kolegicu... i nije preostajalo ništa drugo no čekati.

 

A post shared by Korana Marovic (@korana_marovic) on

Iznenađujuće, već u roku od tjedan dana dobila sam poruku od DHL-a kako je moja pošiljka stigla i da je u procesu carinjenja. "Oh, ne!" pomislila sam, vrteći po glavi koliko će sad u stvari moji jeftini kupaći kostimi koštati kada "iskeširam" još nekoliko stotica na carinu... U prvoj poruci obavijestili su me da moram priložiti svoj EORI broj, osobne podatke i print screenove narudžbi uz detaljan opis pošiljke uz naznaku je li se shipping plaćao ili ne, a da će moja pošiljka stajati kod njih tri dana bez naplate, a onda će se početi plaćati skladište po cijeni od 35 kuna po danu te dodatno 0,75 kn po kilogramu paketa + PDV. Odmah da te upozorim: EORI broj moraš podići u carini, a izdaje se u roku od tri dana od predaje. On ti treba za sve narudžbe van EU, tako da ako imaš naviku naručivati samo unutar Unije, svejedno sugeriram da ga izradiš. Podatke sam isporučila u sljedećih nekoliko minuta i čekala što će se dogoditi.  | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

U međuvremenu sam istraživala što se u stvari može dogoditi; moj račun od otprilike 710 kuna nije smio pasti pod carinjenje jer na carinu idu samo pošiljke u vrijednosti preko 150 eura. Međutim, to je značilo da svejedno moram platiti PDV državi, a on se računa 25 posto - dakle, trebala sam dobiti maksimalno 180 kuna PDV-a i, nažalost, platiti ruke vrijednih DHL-ovaca koji su me držali u pripravnosti. Nakon otprilike tri dana dobila sam poruku da je carinjenje odrađeno, da sam dužna platiti 310 kuna i da kad uplatim i pošaljem dokaz uplate, moja pošiljka kreće prema meni. Na kraju je zaista 179 kn bilo PDV-a, ali je ostatak pao na ruke - po mom skromnom mišljenju, previše. Želim još spomenuti da ako živite na nekom od viših katova dobra je vjerojatnost da vam se dostavljač neće popeti već će ostaviti papirić - pa te kasnije uvjeravati da je kucao, a nikog nije bilo, dok si ti naravno bila kod kuće...  | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

Kad je paket napokon stigao, moram reći da je prvi dojam bio odličan. Svaki komad odjeće je zapakiran u posebnu, poprilično slatku mat vrećicu sa zipom. Od dva kupaća kostima, jedan je bio pogođen, a drugi totalno promašen. Kupila sam veličine L radi potrebe za gornjim dijelom 40, nadajući se da mi veće gaćice neće biti toliki problem. Crveni badić na točkice bi za veličinu L ocijenila ipak premalim - gornji dio granično pokriva grudi iako stoji dobro, dok su gaćice baš taman.
S druge strane, žuti badić je izgledao grozno. Osim što je gornji dio na slici izgledao sićušno, a sada je došao gigantski, u stvari je bio loše sašiven pa su se naramenice činile premale za tako velike košarice. Gaćice su odgovarale savršeno, ali je jednostavno nenosiv.
Sama kvaliteta materijala oba kupaća kostima je na razini - crveni ima duplu podstavu, a žuti je od čvrstog neoprena, pa zaista nemam zamjerke. Kompleti su također došli u odličnoj kvaliteti, dobro sašiveni, bez končića, rupica ili grešaka. Bijeli komplet s printom limuna je od tanašnog pamuka i donji dio se lagano prozire, dok je gornji u duplom materijalu. Model je sitan, baš kako je na slici i prikazano, a veličina je bila odgovarajuća. Plavi komplet s cvijećem me pak sasvim zbunio - dobro je sašiven i nije proziran, a materijal djeluje čvrsto, iako je gornji dio došao taman, a donji je bio ogroman - usudila bih se reći veličine L prema XL iako sam naručila veličinu M. 
 | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

Što bih zaključila na kraju? Mislim da se tek djelomično isplatilo naručiti sa Zafula. Kada na kraju platiš PDV/carinu/ruke, tvoji "jeftini" kupaći kostimi postići će prosječnu cijene, iako ostaje benefit toga da ćeš imati modele koje drugdje ne možeš kupiti. Odlučila sam zadržati sve (odnijet ću hlačice kod krojačice!) osim žutog kupaćeg kostima, pa sam im poslala upit za povrat. Ponudili su mi povratak novaca ili vraćanje badića u zamjenu za isti takav, ali manji - što je zaista "user friendly" i sapire mi pomalo gorak okus u ustima jer sve skupa nije ispalo baš kako sam očekivala. No jedno stoji - sigurno ću ponovno naručivati.

Photo: privatna arhiva Kristijana Musića
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • ildartth

    Zaful iskustva - http://tonzes.com/zaful.htm Ja sam naručivala, cijene su puno povoljnije nego na Ebayju.
  • dorgrg

    Zaful sam skinula preko Huawei AppGallerya i imam same pohvale za njega. Aplikacija je jednostavna i lako se snalazi po njoj. Odjeća je kvalitetna i ima izbora za svačiji ukus, moje preporuke.
  • ruthwilson

    Obratite se: druzaiherbalcure@gmail.com za bilo kakav zdravstveni problem, nikad nisam mislio da ću pisati ovu poruku, ali nakon 5 godina i gotovo izgubio svoj brak jer ne mogu imati dijete, Moj prijatelj preporučio dr Uzai da ja sam me uvjerio ... prikaži još!