Moda 14. srpnja 2017.

Napokon otkrivena nova dizajnerska H&M suradnja!

miss7.

Jučerašnju najavu modnog giganta H&M- a mnoge ljubiteljice mode čekale su mjesecima. Ekskluzivna suradnja ove godine najavljena je s Erdemom, mi smo oduševljeni, a kolekciju smo odmah počeli slagati u našim glavama

Viktorijanski volani i fini detalji, cvijeće, čipka, satenske vrpce, najfiniji prozirni materijali i puno slojeva riječi su kojima možemo opisati Erdem kolekcije. Ništa manje ne očekujemo ni u ekskluzivnoj kolekciji s H&M-om, najavljenoj za 2. studeni ove godine. Erdem vjeruje u snagu ljepote, istraživanje povijesnih referenci i unošenje osobnih iskustava, a priča posebno o svakom odjevnom predmetu koji izrađuje.

Najavljuje kako za ovu kolekciju ponovno vraća i reinterpretira dizajnerska rješenja i teme iz nekih od svojih najuspješnijih kolekcija, poigravajući se uzorcima, materijalima i istančanim umijećem po kojima je poznat.

 

New day, new studio!

A post shared by ERDEM (@erdem) on

Iako je brend osnovao tek 2005. ime Erdem ima veliko značenje u svijetu mode i podjednako ga veličaju modni znalci kao i poznate osobe koje nose njegove kreacije. Erdemovo znanje o eksperimentalnim tkaninama, vibrantni printovi i oko za detalje savršeno se odražavaju na njegove kolekcije pune pomalo tmurnog, gotovo gotičkog cvijeća. Naravno, često se tu upletu i pastelne nježne boje baš poput putene plave i ružičaste. A sve ukrašeno čipkom, sitnim volanima, satenskim te baršunastim detaljima. Sve to priželjkujemo i u novoj ekskluzivnoj kolekciji Erdema za H&M.

 | Autor: Getty Images Getty Images Alexa Chung, Keira Kngihtly, Kate Bosworth

Haljine, bluze, dvodjelni kompletići s bluzom ili blejzerom, hlačama ili suknjom, popularne pidžame (ne one za spavanje), cipele, čizme ili možda gležnjače s debelom petom, odjevene u saten i s floralnim printom, ukrašene mašnama ili crnim vrpcama... Iznenađenje je svakako prva muška kolekcija koja će izaći ispod Erdemovih škara. Neizmjerno nas veseli činjenica da će možda naši muškarci zbog njega možda češće odjenuti uzorke, osobito cvijeće koje zaista nije print samo za žene te može djelovati vrlo muževno.

Još jedna ekskluzivna kampanja u suradnji s H&M-om zasigurno će i ove godine planuti iz trgovina, baš kao i s online shopa. Jer, nije teško voljeti cvijeće i ostale romantične detalje, zar ne?

 

miss7 retro: Jesi li već poslala razglednicu ovog ljeta?

Komentari 0