Moda
1/31

Nakit kojeg obožavaju trendseterice

U veoma kratkom vremenu novi kreativni brend pod nazivom Bla concept osvojio je ljubiteljice mode koje vole statement nakit koji je upečatljiv, a ipak nije pretenciozan i nametljiv.

Iza nove zvijezde na kreativnom nebu krije se Matea Brkić, studentica diplomskog studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, koja je prava zaljubljenica u dizajn, a ta ljubav očituje se i kroz njen brend.

 | Autor: 'Bla naziv nije slučajni izbor, jednako kao niti datum njegova osnivanja. Ideja je bila stvoriti nešto kreativno, kratko i relativno lako za zapamtiti. Bla je bila prava riječ za moj vlastiti proizvod i uslugu dizajna, budući da je svaka stvar priča sama za sebe. Ali istina, volim pričati, i vjerujem kako lijepom riječju, osim one koja glasi ‘Bla’, mogu otvoriti svaka vrata', objašnjava Matea.

Bla je osnovan na upečatljiv na datum, i to 21. ožujka ove godine i u veoma kratkom vremenu stekao je veliki broj obožavatelja. Matein rad prati skoro 8000 fanova diljem svijeta, a njene Blabice, kako svoje detalje od milja zove, šeću se ulicama diljem svijeta. Možemo ih vidjeti u Zagrebu, Sarajevu, Beogradu, Skopju, Budimpešti, ali i u Pekingu i New Yorku. 

 | Autor: 'Svijet dizajna je neiscrpna tema'

Matea nije srljala u novi biznis nego je pomno čekala pravo vrijeme. Nakon što je izradila strategiju razvoja svog brenda, dobila je podršku dragih ljudi koji su ujedno i njegovi prvi ambasadori.

'Znala sam da ću kad-tad osnovati svoju malu kreativnu manufakturu, koja neće biti isključivo u domeni vizualnih komunikacija. Kad si svaki dan okružen dizajnom, dok hodaš gradom, kad si kod kuće ili kad si na faksu, onda nije teško stvarati i konstantno ulaziti u nešto novo. Svijet dizajna je neiscrpna tema i sretna sam što imam tu privilegiju da radim nešto što doista živim punim plućima, u čemu uživam i od čega ću živjeti. Željela bih svakome da se pronađe u nečemu što ga opušta, što mu otvara obzore i omogućuje mu pritom da živi od toga', ističe Matea.

 | Autor: U nastavku naglašava kako joj studij dizajna pomaže u radu jer sama može proizvesti proizvod od samog početka (sirovine i izbor najboljih materijala, tisak i ambalaža) pa sve do prezentiranja finalnog proizvoda potencijalnom kupcu (fotografija, pakiranje i promidžba). Mnogi se čude kako sve stiže sama obavljati, no Matea naglašava kako je dobra organizacija najvažnija stavka.

 | Autor: Raznolik asortiman Bla concepta

Matea je započela s nakitom, a u sadašnjem asortimanu svojim kupcima nudi ogrlice i narukvice, a proširila je ponudu i na torbice. No, oni koji su znaju Mateu i pomno prate njen radi, shvatit će da se iza Bla concepta krije jedva velika pozadina koja ulazi u sve sfere dizajna.

Razigrana je i kad su stilovi u pitanju. Široj publici predstavila se kroz statement ogrlice napravljene od tkanina, a rad je nastavila s damskim i elegantnim nakitom koji je napravljen od perlica.

 | Autor: 'Ne bih rekla da se radi o miksu stilova. To se možda čini ovako na prvi mah. Ideja je da se osim sezonskog nakita, koji ima neku svoju temu, napravi nekoliko manjih kolekcija koje su nadahnute nekom slavnom osobom, događajem, itd. Sada je to bila Coco Chanel, zbog obljetnice u rujnu, a nešto ranije je to bio Picasso, čija je kolekcija bila ogledalo izložbe u Zagrebu i vječite muze Dore Maar. Sutra će to biti možda neki fizičar, pa više neće biti ogrlice, već pepeljare. Kažem, doista je puno ideja, vidjet ćete... Polako vas upoznajem s vizualnim komunikacijama, koje su nastale tijekom studija i izvan njega, ali kasnije i s produkt dizajnom, a možda i skulpturom...' najavila je Matea.

U trenutnoj ponudi brenda nalazi se nakit, točnije ogrlice i narukvice Tutti Frutti, Aloha, OUI Basic, Monster, Energy Precious, od poludragog kamenja, Coco, Oh la la ogrlice za naočale, a tu su i Bla Vogue torbe, Bla Wood drvena slova, logotipovi, promo materijali...

Matea je ovo ljeto surađivala s brojnim blogericama i tako svoj brend približila ljubiteljicama mode. Ona smatra da su one dio medija 21. stoljeća i svakom preporučuje suradnju s njima.

 | Autor: 'S nekoliko domaćih i nekoliko stranih blogerica bilo mi je iznimno zadovoljstvo surađivati. To je najljepši feedback—kad vidite dobro udomljene Blabice na trendsetericama diljem svijeta. Svaka od njih napravila je styling kojem je posebni touch dala Blabica.'

Matea i privatno nosi svoj nakit, a sentimentalno je vezana uz svaku izrađenu Blabicu. Teško joj je istaknuti jedan model jer su joj brojni komadi prirasli k srcu.

'Jesen je započela s Coco kolekcijom. Sada krajem listopada slijedi jedna jesensko-zimska kolekcija o kojoj Vam ne želim reći detalje. Ali možda možete vizualizirati—toplo, mekano, slatko, razigrano, pastelno, lagano, nježno...', poručuje za kraj Matea.

 | Autor: U galeriji detaljnije pogledajte dio ponude brenda Bla concept...

Photo: None

Komentari 0