Moda 10. veljače 2012.

Nakit kojeg obožavaju i nose muškarci

1/15

Bedževi, narukvice, ogrlice i satovi – nakit je posljednjih godina postao must have. Sve više muškaraca svoj stil nadopunjuju nakitom i sve češće nose upadljive i šaljive komade. Koje komade i zašto vole trendi muškarci, objašnjavaju najpoznatiji hrvatski brendovi nakita: Pixelmysmile, Oh, Tiger! i Lolina kućna manufaktura.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell Najčešći modni detalj je svakako sat kojeg nosi većina muškaraca. Elegantni, klasični, otkačeni, urbani ili sportski – brojni modeli su na raspolaganju zbog čega uistinu svatko može naći nešto za sebe. Posljednjih godina sve popularniji su sportski modeli jarkih boja koji su se nametnuli kao modni detalj sam za sebe. Odlično se uklapaju uz casual stil, a najbolje dolaze do izražaja u sivim kombinacijama.

Među popularnjim brendovima ubraja se Ice-watch koji elegantno spaja klasiku i moderni sportski look. S njima je surađivao i trenutno najpoznatiji svjetski DJ David Guetta čija kolekcija F***me I'm famous je postigla pravi uspjeh. Poslovno i privatno Guetta obožava nositi satove koji su mu, uz narukvice, najčešći modni detalj. Većina zvijezda je sat uvrstila u svoj obvezni modni detalj. Pjevač Adam Levine iz popularne grupe Maroon 5 rijetko kad nosi nakit, no zato ga se uvijek može vidjeti sa satom.

 | Autor: Nakit inspiriran glazbom

Ako je glazba jedan od sastavnih dijelova vašeg života, odličan odabir za to su modni detalji inspirirani glazbom. Cijela aktualna kolekcija modnih detalja poznatog highstreet branda Diesel posvećena je glazbi. Pod nazivom Studio mixer audio i stereo oprema pretvorena je u poželjan modni detalj. Satovi i ogrlice inspirirani miksetama i glazbenom opremom, oduševit će DJ-e i wannabe DJ-e.

 | Autor: Modni boem Johnny Depp osvajaja i svojim stilom. Obožava modne detalje i često nosi više komada odjednom. Podjednako voli narukvice, prstenje i ogrlice. Odličan je primjerak kako se nakit može nositi u urbanim i boemskim modnim kombinacijama, a da se pri tome ne izgleda previše šminkerski.

Popularni hrvatski brendova nakita također su primijetili sve veći interes jačeg spola za otkačene, upadljive i originalne komade nakita. Muškarci sve češće nose ogrlice i bedževe, a popularne su i narukvice.

Djevojke svojim partnerima kupuju nakit

Iz kreativne radionice Loline kućne manufakture stižu veseli i šareni modni detalji, koji se poigravaju s pop artom i ikonama današnjice. Gorana Lolić objašnjava da su muškarci i dalje manjina kad je kupnja nakita u pitanju te da češće djevojke kupuju svojim dečkima nakit za poklon. Muškarci, koji se vole igrati sa svojim stilom, rado su kupili pokoju ogrlicu, a posebno je popularna ogrlica na fotoaparat i staru kasetu. Broševi su također muški odabir. Mogu se nositi kako na vestama i sakoima, tako i na torbama i ruksacima. Gorana ističe kako je jedan dečko kupio dva broša nadahnuta Harry Potterom, a popularni uzorak je i Star Track.

 | Autor: Koji muškarci vole upadljiv nakit?

"Muškarci također kupuju nakit, ali ne toliko često kao ženska populacija. Teško je definirati profil muškaraca. Kupuju od glumaca, poput Slavka Sobina, pjevača, kao što je Luka Nižetić, do običnim tipova koji obožavaju retro geek stvari. Neki od kupaca imali su i posebne zahtjeve za određene likove. Primjetila sam da su bedževi i privjesci za ključeve hit kod muškaraca. Važno im je da je komad nakit cool i da se možemo dobro isfurati", objasnila je Damira Kalajžić koja stoji iza popularnog brenda Pixelmysmile! koji je u kratkom vremenu stekao mnogo obožavatelja.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell Muškarci su također u manjini i kod Oh, Tiger! brenda. Naglašavaju da oko 20 do 30% posto muškaraca kupuju njihov nakit. Redom su to mladi kreativci, studenti, uspješno poslovni ljudi, a posebno ih vole dizajneri, arhitekti, umjetnici i glazbenici.

"Najčešće nose noževe i satare, koje su podjednako zastupljene i među curama i dečkima. Popularni su i mali srebreni alati, sidra ordeni, od životinja morski pas i druge opasne životinje. Od naših kupaca čuli smo da je naš nakit dobar conversation starter, svi ga imaju potrebu komentirati te se preko njega laku upoznaju novi ljudi", objasila je kreativna ekipa Oh, Tiger! Brenda.

Odvažite se i vi te u novu modnu sezonu zakoračite uz šaren sat, neobičnu ogrlicu ili upadljiv bedž. Inspiraciju pronađite u galeriji...

Komentari 0