Moda Miss7 bira 973 prikaza 18. lipnja 2017.

Najsočnije modne kampanje

Dolce&Gabbana.

Kako izgleda kada se spoji sočno voće i moda? I ove godine, za proljeće 2018., talijanski dizajnerski duo Dolce&Gabbana ponovno je izazvao reakciju u svijetu mode. Kombinacija mode i voća, formula je koju dizajneri poštuju već godinama, pa smo se prisjetili kampanja koje su nam ostale u sjećanju...

Jedna od prvih kampanji koje je ostala u sjećanju modnog svijeta su limuni i naranče na odjeći. Zamisli agrume na odjeći, pastelno plavu podlogu, atraktivnu manekenku Maglosiju Belu, a sve to upakirano u savršenu fotku s potpisom Mert&Marcusa. Uzorci s odjeće su toliko živi da izgledaju kao pravi, a kampanja za to davno proljeće 2011. jedna je od najboljih Stellinih kampanja ikad. U toj kolekciji se posebno istaknula slavna Falabella torba, koja je tada dobila uzorak agruma. Ova modna kampanja je ostala u sjećanju brojnim grafičarima, jer je jedna od prvih koja je u modu uvela primitivne poteze iz Photoshopa, poput izrezivanja voća i "lijepljenja" istog na sliku modela.

 | Autor: Stella Mccartney Stella Mccartney

Još jednom agrumi, ali sada u društvu artičoka, salate, paprika, i hrpe ostalog voća. A u cijelom tom miksu voća i povrća ubačena manekenka Dasha Shusko, koju je fotografirao Gianpaolo Sgura. Kampanju za proljeće 2012. brenda Moschino, točnije njihova jeftinijeg podbrenda Cheap i Chic i danas rado gledamo. Što smo voljeli u ovoj kampanji osim sočnog voća? Definitivno kombinaciju koju je Dasha nosila, a koja se sastojala od platformi s našivenim cvjetićima, kratke tutu suknje i mačkastih naočala.

 | Autor: Moschino Moschino Sljedeća kampanja koju je ostavila voćni okus u ustima je još jedna s potpisom Strelle McCartney, čiju su proljetnu kampanju za 2014. godinu opet fotografirali popularni duo Mert&Marcus. Te godine dizajn je bio još više pojednostavljen u odnosu na 2011., ali je fokus svejedno bio na ribizl u ustima. Model je bila Suvi Koponon, a outfiti su bili crno bijeli.

 | Autor: Stella Mccartney Stella Mccartney Sljedeća seksi sočna kampanja koje se rado sjećamo dolazi s potpisom kraljeva voća, cvijeća i svega što slavi opušteni životni stil - dvojca Dolce&Gabbana. Kampanju za proljeće 2016. godine fotografirao je Franco Pagetti, a zaštitna lica su bila predivne manekenke Luma Grothe, Leila Nda i Pauline Hoarau.Ovaj fotograf je poznat po slikanju teških životnih priča u Afganistanu i Iraku, a ove živopisne fotografije kampanje su rezultat njegove dinamike i dobro oka.

 | Autor: I posljednja na ovoj listi je prošlogodišnja kampanja za Calvin Klein. Fotografija dolazi s potpisom cure novog doba, fotografkinje Harley Weir, a djelomično prikazuje Kendall Jenner u nude bodiju kako stišće polovicu naranče. Vrlo erotično, ako se nas pita...

 | Autor: Calvin Klein Calvin Klein

Komentari 0