Moda

Nadrealna modna bajka u kampanji BIPA FASHION.HR-a

BIPA FASHION.HR predstavlja 23. sezonu, od 11. do 15. listopada, a u kampanji otkrijte što vas očekuje

Ususret uzbudljivoj modnoj jeseni, BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju nastalu pod kreativnim vodstvom poznatog modnog fotografa Franje Matkovića, koji već niz godina daje potpis najprepoznatljivijoj kampanji na hrvatskoj modnoj sceni. Njegova vizija ove sezone predstavlja odmak od realnosti i kroz visokostilizirane fotografije priča pomalo nadrealnu modnu bajku. Ona je sve ono što moda u svojoj suštini predstavlja; ona je kreacija nastala iz želje za stvaranjem nečeg novog, drugačijeg, posebnog; ona je bijeg od stvarnosti. 


Moda je oduvijek predstavljala paralelni svijet u koji bježimo od onoga što se događa pred našim očima, moda je odraz mašte, vremena, duha i želje za doživljajem nečeg uzbudljivog i novog. Sve to prisutno je u kampanji BIPA FASHION.HR-a koja predstavlja potpunu suprotnost od prevladavajućeg minimalističkog prikaza i shvaćanja mode. 


U želji da anticipira i predstavi najjače kreativne snage domaće scene, BIPA FASHION.HR i ovom kampanjom želi potaknuti stvaranje nove, drugačije kreativne energije koja će unijeti svježinu i uzbuđenje na hrvatskoj modnoj sceni. 


BIPA FASHION.HR predstavlja 23. sezonu, od 11. do 15. listopada, u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma kad će u pet dana svoje kolekcije predstaviti najjača imena modne scene: eNVy room, Robert Sever, Ivica Skoko, ELFS, Ivica Klarić, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Budek, Marina design u suradnji s brendom Ruke, Krie design, Gala Marija Vrbanić, Morana Krklec i Ana Bogdan. 


Medijski pokrovitelj prestižnog modnog događaja je Budi.IN.

Photo: arhiva

Komentari 0