Moda
1/12

Modna bajka u obliku ženstvenih haljina

Bajkovita, ženstvena, samouvjerena i zavodljiva – karakteristike su Boudoir žene. Iza poznatog hrvatskog dizajnerskog brenda stoje sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić koje svojim haljinama iz sezone u sezonu oduševljavaju i uvlače sve ljubitelje mode u svoj čarobni svijet.

Modni studio Boudoir nedavno je predstavio kampanju za najnoviju kolekciju "Noble Leisurely" nastalu u suradnji s fotografom Mladenom Šarićem, modelom Nikolinom Rak, make up artistom Sašom Jokovićem i frizerskim salonom Ruža. Nova kolekcija je inspirirana ženom koja višak svog vremena provodi promišljajući o dokonosti, preispitujući smisao svog života i baveći se temama koje apstraktno poima. Ovo je ujedno i druga kolekcija koju sestre Boudoir nisu predstavile na Cro A Porteru.

 | Autor: "Od siječnja ove godine postale smo članice ULUPUH-a te smo nakon toga odlučile odmaknuti se od priče koja je trenutno aktualna na hrvatskoj modnoj sceni, a to je estradizacija mode. U principu se svi dizajneri krivo percipiraju i stavljaju u isti koš. A to je daleko od istine. Kao i u svakom drugom poslu ne možemo svi biti u istom rangu. Osjetile smo potrebu da se odmaknemo od svega toga, što ne znači da mi ne radimo kolekcije. Odlučile smo usmjeriti svoj rad u više umjetničkom smjeru i trenutačno nam više paše prezentacija naših kolekcija kroz editorijale, odnosno kampanje koje snimamo s izvrsnom ekipom. To je način prezentacije tijekom koje mi imamo sve pod kontrolom prije nego izađe u javnost, dok na revijama ne možeš sve kontrolirati. U jednu ruku smo se i zasitili jer nakon uzastopce 16 revija  ne možeš osjećati jednako uzbuđenje", objasnile su Martina i Morana.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell Unatoč prvotnom strahu zbog promjene, sestre su na koncu zadovoljne svojom odlukom, a nisu ni primjetile pad prodaje. No, to ne znači da se više nikad neće vratiti na modne piste.

Baka je imala veliki utjecaj

Morana i Martina su od malena bile zaljubljene u modu. U dobi od šest godina počele su organizirati modne revije s Barbikama, a veliki utjecaj na njih je imala njihova voljena baka.

"Naša baka je bila poznata zagrebačka modistica koja je imala i svoju trgovinu šešira te je i nas naučila kako ih izrađivati. Obožavala je skupljati lijepe antikne stvari. Upravo ona nam je usadila osjećaj i ljubav prema lijepim i antiknim komadima", istaknule su Morana i Martina.

Modni brend Boudoir iza sebe ima deset godina uspješnog rada koji je poznat po svojim bajkovitim i zavodljivim haljinama napravljenih pretežito od tila i čipke. Cijene haljina kreću se od 3.000 do 4.000 kn, dok skuplji modeli s, primjerice, Swarovski kristalima i do 9.000 kn, no te haljine se redom prodaju kao vjenčanice. U spomen svoje bake  Martina i Morana izrađuju i šešire čije cijene se kreću između 300 do 1.800 kn. Do upečatljivog naziva brenda došla je Martina odabravši francusku rijeć Boudoir.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell "Ta riječ označava sobu gdje se žene idu duriti, no između ostalog gdje se sređuju, gdje su posvećene sebi i uljepšavanju. Željela sam dati asocijaciju da kad žene dolaze kod nas se posvećuju sebi te da se osjećaju ugodno", objasnila je Martina.

Sestre ne dijele striktno poslove. Kako imaju isti senzibilitet i ukus u njihovim radovima se teško može primijetiti razlika. Martini i Morani je važno što se bave poslom kojeg vole i preko kojeg mogu izraziti svoju kreativnost. Najdražio dio posla nemaju jer uživaju u svakom njegovom koraku.

"Nemamo uzor, kad imate nekog uzora to utječe na vaš rad, mi ne želimo da se u našem izričaju vidi bilo čiji utjecaj. Ne kupujemo časopise, ne surfamo na internetu što drugi dizajneri rade. Imamo dosta ideja i dovoljno smo originalni da se vidi da nemamo nikakav uzor", istaknule su Morana i Martina.

Dobar ukus je stvar odgoja

U svom radu sestre su veoma samokritične, a pozornost obraćaju i na kontruktivnu kritiku. Izradi kolekcije posvežuju se sustavno i detaljno i na njoj rade oko dva mjeseca.

"I privatno radno nosimo slične kreacije. Martina voli i za dnevni look, dok za večernje event-e obavezno nosimo haljine. Imamo brdo haljina u svom ormaru koje smo jednom odjenule. Napraviš si jer možeš i imaš mogućnosti", istaknula je Morana.

Sestre, poznate po istančanom modnom ukusu, smatraju da se s njim ne rađaš, nego da se dobar ukus može odgojiti. Okružen lijepim stvarima, postajemo svjesni estetike, prepoznajemo što je lijepo, kvalitetno i fino.

 | Autor: "Moda je igra. Život je prekratak da se neke stvari čuvaju u ormaru. Žao nam je unificiranih ljudi koji žele biti mainstreem, koji su robovi mediokriteta, divimo se ljudima koji svojim stilom izlaze iz mase", za kraj su naglasile Morana i Martina.

U galeriji detaljnije pogledajte novu kampanju brenda Boudoir...

Photo: None

Komentari 0