Moda

Mirjam Krajina, dizajnerica i vlasnica brenda Raw Bag: Gen Z traži 'x faktor' i ako ga imaš, oni su tu

  • Brend Raw Bag® dizajnerice Mirjam Krajine izrađuje torbe od sirove kože koje se prilagođavaju tvom načinu života, naglašavajući održivost i cirkularnu ekonomiju
  • Generacija Z ključna je publika za Raw Bag®, a njihova kupovina često se odvija preko društvenih mreža, dok stariji kupci preferiraju tradicionalniji pristup
  • Mirjamin dizajn postaje prepoznat i popularan diljem Europe

Jedinstveni koncept promjene samo je dio onoga što inovativni brend Raw Bag® predstavlja, priča nam mlada dizajnerica Mirjam Krajina, čiji proizvodi polako, ali sigurno osvajaju europsko tržište. Torbe od sirove kože koje Mirjam oblikuje suncem i vodom dizajnirane su tako da vas prate kroz život i prilagođavaju se vašem načinu života, te na tom putu ponosno nose sve prirodne promjene koje donosi "zub vremena". Uz to, Raw Bag® je ponosni predstavnik cirkularne ekonomije i održivosti od prvoga dana postojanja brenda. Šarm, osobnost, odvažnost i posebnost dio su 'vibea' ovog domaćeg brenda koji privlači generaciju Z, ali i starije ljubitelje mode.

 | Autor: Goran Stanzl/PIXSELL Goran Stanzl/PIXSELL
"Zoomeri neće kupiti nešto bez veze, traže neki 'x faktor' i ako ga imaš - oni su tu. Jedna velika razlika između njih i ostalih generacija je, kad govorimo o modi, što ne moraju ništa opipati. Njima se nešto svidi, oni pošalju meni poruku 'omg, prekul, koliko košta' i kupe si. Žive na Instagramu i Tik Toku, dok samo malo stariji od njih zapravo ne vole društvene mreže. Zoomerima je to život, i potpuno im je normalno funkcionirati u virtualnom svijetu", započela nam je priču Mirjam, koja najbolji uvid u generaciju Z ima preko svoje kreativne direktorice i sestre, Josipe Krajine.

 | Autor: Goran Stanzl/PIXSELL Goran Stanzl/PIXSELL
"Moja sestra ima 20 godina, živi u Parizu i izložena je puno boljoj estetici nego ja, pa uz nju ja uspijevam razumjeti cijelu Z generaciju puno bolje, iako sam ja na rubu između zoomera i milenijalaca. Ona mi kaže kad je nešto odlično, kao i kad sam pot puno promašila i napravila nešto što jednostavno neće proći. Samo mi kaže 'nema šanse', i ja znam da mogu odustati", govori nam Mirjam kroz smijeh, kad se prisjetila da joj je sestra za kampanju jednom rekla da "uzme te fotke, stavi ih na USB i zakopa ih u dvorištu".
"Nije 'deliveralo', oni tako kažu. Moji su kupci jednim dijelom gen Z, ima ih dosta i odmah ih prepoznam po načinu kako mi se javljaju. Stariji obavezno napišu ‘dobar dan' i pitaju za cijenu, dok gen Z-jevci šalju ‘OMG. So cool.' par riječi i gotovo", dodaje.

 | Autor: Goran Stanzl/PIXSELL Goran Stanzl/PIXSELL
Kao bestseller komad Mirjam ističe crvenu torbu, koju, kako kaže, ne stiže proizvesti kolika je potražnja. Njezin proces ovisi o vremenskim uvjetima, pa je svaka torba unikatno oblikovana. Još jedan model koji je hit među raznim generacijama njezinih kupaca je "Bad girl", crna torba s kojom se i djevojke i žene mogu poistovjetiti i daje im moć i samopouzdanje. Mirjam svoje torbe na tržište plasira preko web shopa, kao i jako popularnim zajedničkim eventima mladih dizajnera koji su sve češći po Zagrebu. Svoj će dizajn Mirjam je krajem godine predstavila i u pop-upu uz dizajnerice Mariju Kulušić i Mateu Neiru u popularnom zagrebačkom lokalu Ten22.

 | Autor: Goran Stanzl/PIXSELL Goran Stanzl/PIXSELL

Ovaj članak u cijelosti, a i mnogo više pročitaj u tiskanom izdanju miss7 magazina koji te čeka na kisocima!

Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Komentari 0