- Matthieu Blazy sinoć je u New Yorku imao debi reviju s Métiers d’Art kolekcijom
- Revija je održana na napuštenom peronu podzemne željeznice čime je na savršen način spojena pariška elegancija i užurbanost New Yorka
- Uz brojne celebrityje, reviji je prisustvovao novi Chanelov ambasador - reper A$AP Rocky
Chanel se jučer vratio u New York sa svojom Métiers d’Art kolekcijom - prvom pod kreativnim vodstvom Matthieua Blazyja. Revija je održana u podzemnoj željeznici, na napuštenoj platformi Bowery, koja je pretvorena u glamuroznu modnu pozornicu. U publici su bile brojne slavne osobe, a među njima i najnoviji Chanelov ambasador A$AP Rocky te Margaret Qualley, Tilda Swinton, Kristen Stewart, Linda Evangelista... Gosti su, uz zvukove nadolazećeg vlaka, 'ušli' u Chanelovu verziju njujorške podzemne željeznice i tako zakoračili u prostor koji je savršeno spojio Chanelovu parišku eleganciju i užurbanost New Yorka.
Kreativni direktor Matthieu Blazy objasnio je kako ga je za ovaj pothvat revije u podzemnoj željeznici, inspirirala ideja najrazličitijih ljudi i stilova koje susrećemo na ulicama, ali dozu inspiracije je pronašao i u Gabrielle Chanel koja je 1931. otputovala u Ameriku kako bi kreirala kostime. Zato je ova kolekcija imala filmski prizvuk - s lagano pretjeranim, ali nosivim siluetama. Revija je počela dolaskom vlaka iz kojeg su modeli izlazili kao obični putnici. Kolekcija je uključivala i Chanelovu verziju „Clark Kenta“ te suknju izrađenu od sjajnih obrnutih nebodera Empire State Buildinga.
Foto: Profimedia
Kolekcija je putovala kroz epohe: od frizura iz 20-ih do moćnih kostima iz 80-ih, s puno animal printa nadahnutog Chanelovom arhivom. Ručno tkani tvid s leopard uzorkom i svila podsjećali su na njezinu sklonost astrahanu, a posebnu pozornost privukao je i motivizirani poster filma „Tonight or Never“ iz 1931., pretvoren u sofisticirani tweed. Ova kolekcija ujedno slavi vrhunske Chanelove obrtnike, od perjara do zlatara i vezilja te donosi sasvim novu energiju i nov način gledanja na grad.
Na pisti su se izmjenjivali humor i luksuz, od torbice ukrašene šalicama kave, haljine s motivima pasa i dramatična perja. Predsjednik modnog sektora Chanela, Bruno Pavlovsky je istaknuo da je SAD trenutačno Chanelovo najjače tržište, no jednako važnima smatra i Aziju. Prodaja u kategorijama poput ready-to-weara i torbi, bilježe snažan rast, potaknut stabilnom ekonomijom. Pritom smatra da se pitanja o cijenama smanjuju kada je kolekcija dovoljno snažna i kvalitetna.
Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Uz ovu reviju, koja je strateški smještena u New York, i nedavno otvorena dvokatna Chanelova trgovina u Bloomingdale’su samo je dio šire strategije jačanja prisutnosti u New Yorku. Pavlovsky kaže da se Chanel želi uklopiti u energiju grada, a ne replicirati pariške formule. Revija na Lower East Sideu simbolizira Chanelovu želju da bude dio urbane dinamike. Blazyjev pristup spaja profinjenost 'uptown' svijeta s otkačenom kreativnošću 'downtowna'. I na kraju, poručuju Chanela, Chanel putuje zato što putuju i njegovi klijenti, a ta povezanost ostaje ključ brenda.
Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.