Moda 02. studenoga 2015.

Martina Budek i Aman - najveće otkriće Bipa Fashion. hr-a

Privatno.
1/17

Ne događa se baš uvijek da prva kolekcija posve nepoznatog dizajnera ili dizajnerice ostavi baš takav utisak na publiku. Kada su modeli stupili na pistu s njenim kreacijama, svi smo ostali bez daha, pritom se pitajući gdje se do sad skrivala tolika količina talenta. No, mi smo sve to istražili za vas.

Iza brenda Aman skriva se Martina Budek, djevojka koja se uslijed promjene karijere odlično snašla u ulozi dizajnerice. Otkrivamo vam sve o Martini i njenom divnom brendu, ali i simpatičnu, gotovo mističnu priču o tome kako je nastalo samo ime Aman.

 | Autor: Privatno Privatno

Martina, reci nam nešto o sebi?

Iz Zagreba sam, po struci ekonomistica, čime se nikad primarno nisam bavila. Gotovo sam cijeli radni vijek provela u medijima baveći se televizijskom produkcijom. Na RTL-u sam bila nešto duže od osam godina - intenzivno razdoblje, s puno izazova, doslovno je proletjelo. Producirala sam brojne magazinske i informativne emisije. Televizija je kreativan biznis, baš poput mode - uvuče se pod kožu i lako postane način života, pa nam je time rastanak bio teži.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Zašto baš ime Aman?

Ime se pojavilo prije same odluke o promjeni karijere. Često su me mnogi prijatelji nagovarali da pokrenem modnu liniju, pa tako i moj dragi kolega Dorijan Klarić. Jedno je jutro na kavi objavio kako je sanjao moj brend i da se zove Aman. Imao je čak i ideju vizualizacije logotipa! Kasnije smo istražili značenje - Aman je arapska riječ koja označava nešto što nas štiti od lošeg, znači sigurnost, zaklon, mir.

Kada si pokrenula svoj brend?

Trebalo mi je nešto više od godinu dana da postavim okvire za kompletan projekt - od dizajna i prvog modela, finalizacije krojeva i veličina po modelima, zatim pregovora s Bipa Fashion.hr platformom na kojoj sam željela predstaviti Aman. Tu je potom i prodajno mjesto te dobavljači, proizvodni pogon, vizualizacija i marketing i još mnogo detalja. Ima tu dosta posla na brojnim razinama pored samog dizajna, kako za mene, tako i za tim mojih suradnika.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Koja filozofija leži iza Aman?

Filozofija je vrlo jednostavna - ono što žene žele. Želimo se lijepo odijevati svaki dan i u svakoj prilici. Želimo fine, kvalitetne i udobne komade koje ćemo lako kombinirati i uživati u njima godinama.

Što sve možemo pronaći u tvojoj ponudi?

Kolekcija je, uz neizostavne haljine, bogata pojedinačnim komadima - kaputima, jaknama, hlačama, tunikama i bluzama - u basic i statement varijantama.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Kakva je žena koja nosi Aman?

Žena koja živi svaki svoj trenutak, odvažna je, cijeni udobnost jer voli biti nesputana, dok je stilski istovremeno i klasičarka i umjetnica.

S kojim materijalima najviše voliš raditi?

Platna su mi izuzetno važna i jako se posvećujem izboru za svaki pojedini komad. Obožavam platna koja imaju strukturu - primjerice pamučni ili vuneni brokat, zatim high-tech platna koja sadrže metalizirane niti čija je obrada tehnološki dovedena do savršenstva pa su ujedno i izuzetno udobna za nošenje. Istovremeno volim fluid svile i viskoze te sva prirodna tkanja.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

S kojim komadom iz svoje prve kolekcije se posebno ponosiš?

Teško mi je izdvojiti, pomalo sam zaljubljena u svaki model, ponosna sam na cijelu kolekciju.

Tko su ti uzori u radu i što te inspirira?

Izvrsnost kroja, kvaliteta i preciznost izrade imperativ su realizacije svakog pojedinog komada. Dobar dizajn ne znači puno ako ga ne prati kvaliteta. Iako radimo potpuno drugačije stvari, izuzetno cijenim Ivicu Klarića - IK Studio modeli su savršeni u svakom šavu. U inspiraciji, ponekad presudi sama tkanina - neki nabor ili kombinacija boja. Prođu i tjedni da je samo gledam ili izrežem komadić iz bale pa ga nosim svuda sa sobom u torbi, sve dok mi ne dođe ideja za skicu. Često su inspiracija vizualni detalji svakodnevice koje poželim skicirati. Puno crtam, ne samo odjeću već razne kreature, bića i ornamente.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Budući planovi?

Prvo što slijedi je skoro otvaranje dućana u Zagrebu, na Maksimirskoj 27. Najvažnije mi je da brend zaživi i stekne svoj krug klijentica koje će prepoznati i voljeti Aman.

Više slika pogledaj u galeriji....

Komentari 0