...o životu, djeci, seksu, nepismenom vuku, zamjenskim roditeljima i omletu!
U povodu 4. rođendana lifestyle bloga ModaKomoda, autorica Petra Nižetić i fotograf Luka Nižetić, napravili su intiman bratsko-sestrinski intervju, u kojem progovaraju o svojim trenutačnim emotivnim stanjima, maštanjima i trivijalnosti. Hrvatski pop pjevač i producentica utjelovili su 'Black Denim' filozofiju - slobodu govora, izražavanja i vrijednosti.
Petra: Koja je tvoja super moć?
Luka: Sijem sreću. Srećoman!
Petra: Bome jesi. Meni si je posijao ovo ljeto na Visu i hvala ti k'o bratu.
Luka: Još su leptirići, ako smijem primijetiti. Koje je najluđe mjesto gdje si vodila ljubav?
Petra: Špilja. Šta tebe pali?
Luka: Miris tek probuđenog tijela. Jel ti žao što nismo imali još kojeg brata ili sestru?
Petra: Ne bi se žalila da imamo još nekoga, iako mislim da su starci i s nama jedva preživjeli. Imamo Chaku. Znam da nije isto, al' čovjeka veseli. O čemu razmišljaš dok ga šetaš?
Luka: Nema o čemu nisam. Prvo krenem s onim svakodnevnim temama; posao, karijera, kojim redom ću pospremiti stan, što ću skuhati za ručak, a onda s dinstanja i Domestosa, ničim izazvan, krenem na pitanja o životu i smrti, prolaznosti, smislu postojanja. Čista eklektika. Koji film najbolje opisuje tebe kao personu?
Petra: Finding Dory. A koja tvoja pjesma najbolje opisuje tebe?
Luka: 'Proljeće, a u meni nemir, od sreće bi zagrlio svemir.' I život i sve oko sebe.
Petra: Što si zadnje ukrao?
Luka: Neki dan, vilicu u jednoj slastičarnici u Pragu. A ti, što si prvo otuđila?
Petra: Čungu lungu. Mislim da smo s tim svi počeli. Kad smo već kod čunge lunge imam jedan vic. Ide nepismeni vuk šumom i sretne Crvenkapicu te ju pita: Crvenkapico, što to nosiš baci? I Crvenkapica baci.
Luka: Pa di je tu čunga lunga?
Petra: Pa nema je...
Cijeli intervju pročitajte na blogu ModaKomoda.
Luka i Petra, umjesto da jure sezonske trendove, inspiraciju su uzeli iz novozagrebačkih kvartova gdje su predstavili uniformu urbanog života - motorističke jakne, zanatski skrojene sakoe, opušteno pletivo i besprijekoran traper.
BLK DNM se bazira na klasici sa stavom, usavršenoj na traperu, koži i kroju. Vječni komadi odjeće koji odišu njujorškim undergroundom, fino su izrađeni od podatne kože i prirodne tkanine, a sadrže paletu snažnih neutralnih boja. Asesoar uključuje parfeme, svilene šalove i sunčane naočale.
Brand je 2011. godine osnovao Johan Lindeberg, nakon što je bio izvršni direktor i direktor marketinga u Dieselu, te nakon što je izradio vlastiti brand J. Lindeberg. BLK DNM je dostupan u odabranim svjetskim trgovinama u više od 30 zemalja uključujući i bon ton store&gallery u Dežmanovom prolazu u Zagrebu.
Više slika pogledaj u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.