Moda 24. listopada 2014.

Loredana Bahorić: ''Originalnost je najznačajnija karakteristika brenda''

Marko Lukunić/PIXSELL.

Davno prije procvata hrvatske modne scene postojao je Charlie design. I kada su se vremena mijenjala Charlie je bio i ostao “u modi”. I tako već gotovo 30 godina. Originalnost, svakako je najznačajnija karakteristika ovog brenda, pa iako svi znamo lijepu ženu koja potpisuje Charlie design kreacije, Loredana Bahorić je, rekla bih, još posebnija od svog slavnog “proizvoda”. Je li s godinama savladala strah od letenja, što je još njezina strast osim mode te tko joj je omiljeni kreator, Lori je, kako je svi zovu, podijelila s čitateljicama Budi.IN-a.

Već gotovo 30 godina se bavite modom. Jeste li ikada u životu poželjeli raditi nešto drugo?

Ne, nikada nije bilo dvojbi po pitanju mog bazičnog posla. Naprosto, moda je moj život. Ako imate k tome još i sreću da drugi kupuju to što vi zamislite, nije li to idealna kombinacija?

 | Autor: Danijel Berković/Pixsell Danijel Berković/Pixsell

Izjavili ste u jednom intervjuu da je moda vaša strast. Postoji li još nešto u vašem životu što vas toliko veseli kao kreiranje?

Postoje mnoge stvari, ali uređenje interijera je možda najbliže mojoj osnovnoj profesiji. Kako je moja kuća neobično uređena te apsolutno odražava duh vlasnika, dobivala sam mnogo ponuda za uređenje interijera. Ali, za to treba vremena i traži ozbiljan pristup tako da je nemoguće istovremeno se baviti s dvije tako složene stvari.

Kako izgleda vaš radni dan?

Jutarnji odlazak u studio, koji upravo preuređujemo, gdje boravim dok ne obavim zadano, odlazak do butika, kontakti s klijentima… Zvuči jednostavno, ali mogla bih napraviti proširenu listu kojoj ne bi bilo kraja.

Pridružio vam se u poslu sin koji kreira mušku modu. Kako funkcionirate zajedno u poslu?

Tomi je veliki kreativac i sretna sam što je uspio osnovati svoju uspješnu mušku liniju Spirit by T.B. Ali, dvoje kreativaca zajedno, i još k tome dvoje individualaca, nekad predstavlja problem. Zajednički studio i proizvodnja imaju puno prednosti, ali naravno i mana. Upravo u vrijeme nastanka same kolekcije, pogotovo kad smo ograničeni rokovima. Baš kao nedavno kada je Tomi imao reviju na Cro a porteru. Istovremeno stvaranje dviju modnih priča nije jednostavno i naravno da dolazi do povišenih tonova.

S vama je i vaš muž, dakle radite svi troje zajedno. To može biti i dobro i loše. Što smatrate da su prednosti, a što mane obiteljskog posla?

Ima jako puno prednosti obiteljskog posla. Nema mnogo takvih priča u kojima obitelj funkcionira uz krug suradnika. Prednosti bi se mogle nabrajati do sutra. Nama je sreća to što moj muž radi sve one stvari vezane uz papire i knjigovodstvo, da tako kažem, neinteresantne, a bez čega brendovi ne bi mogli funkcionirati. A ana je zapravo samo jedna – zajednička blagajna, što može biti problem u slučaju lošeg poslovnog perioda.

 | Autor: Marko Lukunić/PIXSELL Marko Lukunić/PIXSELL

Bojite se letenja, negdje sam pročitala, jeste li uspjeli savladati taj strah, donekle, s godinama? Znači li to da rijetko putujete?

Ah, strah do letenja... Savladavam europske destinacije, problem mi predstavljaju duži letovi. Ne, nisam se uspjela riješiti tog straha. Putujem često, ali izbjegavam navedeno i istinski se osjećam zakinuto.

Na koje mjesto na svijetu biste se uvijek rado vratili?

Siena, gradić u Toscani, nevjerojatnom slikovitošću budi sva osjetila. Istovremeno se osjećaš povezan s prošlošću i kao da si dio nečega što nikad neće nestati. Magično!

 | Autor: Danijel Berković/Pixsell Danijel Berković/Pixsell

S jedne strane ste povučeni, a s druge kažete da volite svijetla pozornice. Kako vi sebe doživljavate odnosno kako to objašnjavate?

Introvertiran sam tip, jednostavno imam svoj unutarnji svijet koji funkcionira tako da mi nikada nije dosadno. Stalno nešto smišljam, kombiniram i mašta mi stalno radi. S druge strane, priroda mog posla je takva da jednostavno moram biti eksponirana, barem u određenoj mjeri. Pri tome mislim na svojevrsno pojavljivanje u javnosti, odlazak na evente i sl. Oduvijek sam svojom pojavom privlačila pažnju, bilo načinom odijevanja, ili u neko davno vrijeme kad sam se bavila manekenstvom, zbog izgleda. Dakle to je taj segment atipičan za mene. Ali eto, jako je prisutan.

Koga cijenite do domaćih kolega modnih kreatora?

Ima puno kreativnih ljudi u Hrvatskoj, ne bih nikoga posebno izdvajala, ali se divim svima, bez obzira na modni izričaj, koji su opstali na hrvatskoj modnoj sceni jer zbilja nije nimalo jednostavno.

Kojeg stranog kreatora najviše volite kupovati i odjenuti?

Apsolutno i uvijek Comme Des Garçons.

Komentari 0