Treći po redu Budi.IN Sajam kreativnih detalja odvija se u zagrebačkom Centru Kaptol od 13. do 14. prosinca. 20 izlagača učinit će ovogodišnje izdanje jedinstvenim. Predstavljamo brend LKM - Lolina kućna manufaktura...
Kad i kako je nastao brend? Tko stoji sve iza brenda?
Upravni odbor Loline kućne manufakure čine životni i poslovni partneri Gorana Lolić (30-godišnja politologinja) i Goran Villi (36-godišnji ekonomist). Sada već petu godinu petljamo s izradom nakita, a započeli smo gotovo u isto vrijeme kao i zajednički život s ciljem podebljavanja stanja u novčaniku.
Kako ste došli do imena brenda?
Ime je nastalo iz egocentrične potrebe, i bez puno promišljanja. Da smo znali da će se pretvoriti u pravi posao, brend bi se zvao 'Lolić i sinovi'.
Gdje pronalazite inspiraciju?
Brainstorming + poslije par godina izrade nakita unaprijed znaš što će dobro proći.
Koje materijale koristite u izradi?
Petljamo s plastikom, drvom, kožom, pleksiglasom, epoki smolom i inim. Nađe se tu i raskomadanih Barbika, elektro materijala, starih budilica.
Kako se kreću cijene vaših komada?
Nakit je cjenovno izrazito dostupan svima. Kreće se od 20-150 kn.
U galeriji detaljnije pogledaj proizvode brenda Lolina kućna manufaktura...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.