Moda
Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! 1/23 Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice! Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice!

Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice!

Sinonim zagrebačke trgovine, robna kuća Nama na Trgu, prošli tjedan je bila domaćin prekrasnom modnom eventu u čijem je fokusu bio popularni austrijski modni brend Högl. Duga tradicija Name i 85 godina duga tradicija proizvodnje Högl cipela (koji je od malene  Austrijske obiteljske tvrtke postala vodeći brend u modnom svijetu, prisutan u 40 zemalja diljem svijeta) savršeno su se povezali predstavljajući brojnim damama aktualnu modnu kolekciju za sezonu jesen/zima 2021/2022. Među okupljenim urbanim i poslovnim ženama, bila su prisutna i neka poznata imena - TV lice Uršula Tolj, glumica Mirna Medaković, pjevačica Antonella Malis, dizajnerica nakita Ivančica Pahor. Kroz modni program okupljene je vodila modna savjetnica Alma Premerl Zoko

''Högl je hrvatskom tržištu prisutan već gotovo 20 godina i prvi koraci u osvajanju ovog tržišta su započeli upravo u našoj zagrebačkoj Nami. Uspješno trajemo zajedno i vjerujem da ćemo tako i nastaviti dalje'', rekla je na početku eventa Brankica Filipaj Mišić, izvršna direktorica komercijale i marketinga.

 | Autor: Nikola Zoko Nikola Zoko

Nakon što je sve okupljene svojim glasom, ali i pričom o tome koliko voli Högl oduševila Antonella Malis, Alma je dala riječ regionalnoj  menadžerici za brend Högl, Danieli Živković koja je rekla: 

''Moram spomenuti da smo i na tržištima regije prisutni, u Sloveniji gotovo jednako dugo kao u Hrvatskoj, i to kod vrlo značajnih i velikih kupaca poput Galerije Emporium, Modiane i drugih, u BiH skoro jedno desetljeće gdje zajedno s partnerom imamo čak pet Shop in Shop-a (koncept dućana u dućanu), zatim u Crnoj Gori, kao i drugim tržištima regije. Stalno rastemo i osvajamo nove kupce i nova tržišta, jer jednostavno dame u regiji jako vole Högl obuću. Sve uspjehe koje ostvarujemo s Högl obućom, moguće je ostvariti uz kvalitetan tim i podršku i naše sjajne dizajnere koji nas svaku sezonu iznenade novim kolekcijama koje prate aktualne trendove'', zaključila je Daniela. 

 | Autor: Nikola Zoko Nikola Zoko

A koji su Högl trendovi za ovu sezonu? 

Ova sezona je odgovor na novi način života te ju karakterizira jednostavnost linija koja se spaja sa željom za slobodom i prirodom, istovremeno naglašavajući žensku snagu.

Bezvremenski casual chic omogućava da se većina modela može nositi duže vrijeme, u svakodnevnom životu, i da se može kombinirati s različitim stilovima što je povezano s većom osviještenosti o ležernosti i jednostavnosti. Kolekcija je podijeljena na dio Essentials (tradicija i vintage u kombinaciji s modernošću) Weekend (karakterizira casual look, prate ga debeli, gumeni, lagani potplati koji pružaju izuzetnu udobnost) i modno orijentirani Capsule (ženstvena ekstravagancija viktorijanskog stila). 

Prije završnog songa Antonelle Malis, a prije početka šopingiranja uz slatke zalogaje s potpisom Holly Donut, pjenušac Lectus i Jana vodu (za koju se pobrinuo Velpro), održana je i zabavna modna tombola u kojoj su posjetiteljice dobile Franck kavicu, Jadran čarape, make uz te dvije glavne nagrade - Högl cipele po izboru! 

Photo: Nikola Zoko