Baš kao i make-up, linije naočala mogu promijeniti, vizualno preoblikovati lice i istaknuti na njemu ono lijepo
Vjerojatno se sjećate onih debljih okvira iz serije “Momci s Madisona” ili slavnih lenonica, savršeno okruglih okvira s prozirnim (ali i sunčanim) staklima. I Merlinka je imala svoje omiljene, mačkasti je okvir tijekom pedesetih bio superpopularan. I danas vidimo revitalizaciju tih stilova, imamo ih masu, moderan je, zapravo, svaki okvir, dok god se slaže s vašim stilom. Naime, ističe voditeljica marketinga i odnosa s javnošću Ghetaldusa Ivana Belić, trenutačno je pravilo da pravila nema. - Drugim riječima, poželjni su različiti oblici, boje, dimenzije… Dioptrijske naočale nisu više samo zdravstveno pomagalo nego sve više postaju i pravi modni dodatak, baš poput sunčanih.
Materijali su ostali isti, a prevladava plastični okvir (acetat). Metalni okviri nešto su manje traženi, a najlaganiji su materijali od titana. Crno i šatirano smeđe klasične su boje koje su uvijek tražene, ali se ove sezone traže i boje: najviše bordo i ljubičasta, kad su u pitanju veći okviri. Što se tiče oblika, ove su sezone u trendu okrugli okviri - kaže Ivana. Okrugle nosi i Iris Apfel, dizajnerica interijera i 95-godišnja modna ikona. Upravo je ona jedna od onih koje svojim specifičnim izgledom dokazuju koliko dioptrijske naočale oblikuju imidž.
No trend je jedno, a oblik lica drugo. Četvrtastom licu pasat će mekše linije okvira, kako bi ih ublažile, a okruglom one snažnije, kockastije. Suprotnosti se nadopunjavaju, savjetuju stilisti i optičari, koje svakodnevno susrećete u dućanima s naočalama. Što se tiče boja, birajte ih prema vlastitom ukusu, boji odjeće, stilu i, naravno, boji kose i očiju. Kao što je Ivana rekla, ako govorimo o modnom dodatku, onda na njemu primjenjujemo i takva pravila – a to znači da su nijanse i dimenzije važne. Baš kao i make-up, linije naočala mogu promijeniti, vizualno rekreirati lice i istaknuti na njemu ono lijepo, a prikriti, odnosno staviti u drugi plan, ono nepravilno. Do prije četrdesetak godina dioptrijske su naočale bile samo potreba, ali onda su se na tron postavili brendovi poput Alain Mikli i Cutler and Gross, koji su kreirali nove, atraktivne, neobične i gotovo artističke modele.
Tekst je preuzet iz našeg glossy magazinu Budi.IN Chic uz koji na dar dobivate fantastično Catrice sjenilo.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.