Moda 20. veljače 2014.

Kako nastaje kolekcija za 'high street' brend?

1/9

U današnje vrijeme gotovo nema nekog komercijalnog brenda koji nije ostvario bar jednu suradnju s dizajnerskim imenima. Vjerojatno najpoznatiji primjer takvog tipa suradnji je H&M koji se može pohvaliti zaista impozantnim imenima dizajnerske scene. Ne samo dizajnerske, nego i one sa celebrity scene kao npr Madonnom, Davidom Backhamom itd...

Još jedan korak dalje je i činjenica da se high stret brendovi kao što su Topshop i H&M s novim kolekcijama predstavljaju na tjednima mode u Parizu i Londonu, a nije rijetkost da se i oglašavaju uz bok najvećim dizajnerskim kućama u najprestižnijim modnim časopisima. Visoka moda je danas tako postala dostupnija svima, prije svega zbog prihvatljivih cijena.

 | Autor:

Unatrag nekoliko mjeseci eNVy room je dogovorio upravo jednu takvu suradnju i to s regionalnom ženskom modnom markom Bellissima, pa će se tako na policama dućana uskoro moći pronaći naš dizajn po zaista pristupačnim cjenama za svačiji džep. Bellissima je  modni brend iz BiH koji se obraća poslovnim ženama držeći maksimalan omjer kvalitete i cijena, a mi smo za njih izradili dvije kolekcije. Jedna je za jesen/zimu 2014/15 i mini kolekciju od 10 modela koja će se uskoro naći u prodaji za proljeće/ljeto 2014. Sve je počelo ljetos kada smo dobili poziv iz Sarajeva. Raditi za jednog tako velikog proizvođača kao što je Bellissima bio je veliki izazov utoliko što se način rada, iako sličan, itekako razlikuje od našeg. Prvenstveno to što se radi godinu dana unaprijed pa smo već tako krajem ljeta bili u razmatranjima za kolekciju jesen/zima 2014./15. kada smo mi upravo dovršavali našu kolekciju za proljeće/ljeto 2014. koju smo nedugo zatim prikazali na Fashion.hr-u.

 | Autor:

Sam proces teče dosta slično kao i naš. Odabiru se materijali, rade se skice, zatim se razvijaju krojevi i testni modeli. No, razlika je ta što je, kad si velika kompanija, dostupnost raznih proizvođača materijala mnogo veća, a razrada krojeva i šivanje samih prototip modela je mnogo brži, lakši proces. Kod nas se u showroomu puno pažnje pridaje ručnom radu što iziskuje mnogo vremena, dok je u ovom slučaju jako bitno pomiriti dizajn s konačnom maloprodajnom cijenom, pa se tako reduciraju akcije koje zahtjevaju mnogo rada bilo mašinskog, bilo ručnog. No, i tu smo radili neke kompromise pa smo tako prišivali ručno bisere na haljine i majice. Osmišljavanje kolekcije također je bilo u granicama samog indentiteta Bellissime i tržišta kojem se obraća.

 | Autor:

Mi smo uglavnom poznati po večernjoj modi, no ovdje smo prešli tu granicu i osmislili cijeli asortiman za mladu poslovnu ženu i to od jutra do mraka i za različite prigode. Vodili smo računa o tome da se žena može obući za svaku prigodu od glave do pete pa tako u ponudi kolekcija imamo kapute, jakne, odijela, košulje, majice, hlače, kombinezone, bunde, suknje... uglavnom sve. U zimskoj smo kolekciji ponudili i novogodišnji asortiman večernjih haljina dok ćete u proljetnoj moći pronaći komade od badića do balonera, a preko ljetnih lepršavih tunika i laganih šarenih kompletića. Tu su također majice s našim autorskim printevima koje će biti cjenovno značajno prihvatljivije od naših.

 | Autor:

Kolekcija za jesen/zimu 2014./15. već obilazi sajmove po Europi dok proljetna kolekcija samo što nije došla u dućane. Snimljena je i kampanja koja će uskoro biti predstavljena, a mi vam u ovoj kolumni dok iščekujemo prve komade na policama donosimo mali uvid u to kako je proteklo snimanje i cijeli proces izrade kolekcije eNVy room for Bellissima. Pozdrav iz eNVy rooma!

 | Autor:

Više slika pogledajte u galeriji...

Komentari 0