- Ray-Ban je imenovao A$AP Rockyja prvim kreativnim direktorom Ray-Ban Studios, otvarajući novo poglavlje u kojem se klasično naslijeđe brenda spaja s njegovom suvremenom estetikom
- Rocky donosi svježu kreativnu viziju, aktivno sudjeluje u dizajnu, režiji kampanja i redefiniranju identiteta brenda kroz modu, glazbu i umjetnost
- Prvi rezultat ove suradnje je kolekcija Blacked Out, koja u travnju donosi modernu reinterpretaciju legendarnih Ray-Ban modela
U svijetu gdje moda, glazba i osobni izričaj često idu ruku pod ruku, Ray-Ban je upravo povukao potez koji bi mogao definirati cijelu novu eru brenda. Globalna ikona stila i glazbeni inovator A$AP Rocky službeno je imenovan prvim kreativnim direktorom Ray-Ban Studios. A$AP Rocky , koji već godinama pomiče granice u modi i glazbi, sada unosi svoju prepoznatljivu kreativnu viziju u srce jednog od najpoznatijih brendova naočala na svijetu. Njegova uloga nije samo simbolična – on aktivno vodi kreativne projekte, sudjeluje u dizajnerskim procesima i pomaže oblikovati vizualni identitet Ray-Bana za novu generaciju.
Nova era za Ray-Ban Studios
Ray-Ban Studios, kreativna platforma lansirana 2016. godine kao oda glazbi i umjetničkoj slobodi, odsad ima novo lice – ono A$AP Rockyja. U pitanju je prvo takvo imenovanje u povijesti brenda, a sve se vrti oko ideje da se klasično Ray-Ban naslijeđe spoji s duhom današnjice – nešto što Rocky, poznat po besprijekornom stilu, zna savršeno izbalansirati. „Uvijek sam cijenio način na koji Ray-Ban uspijeva ostati vjeran sebi, a istovremeno se razvijati s vremenom,“ izjavio je Rocky povodom imenovanja. „Oduševljen sam što mogu doprinijeti priči brenda koji već desetljećima utječe na kulturu i stil.“
Predsjednik Ray-Bana, Leonardo Maria Del Vecchio, ovom je suradnjom iznimno zadovoljan: „Ray-Ban nikad nije bio samo brend naočala – to je životni stil. A$AP Rocky kao umjetnik koji se bez straha kreće između različitih kreativnih svjetova savršeno utjelovljuje našu filozofiju. Dobrodošao u obitelj, neka nova era počne.“
Uskoro prvi modeli stižu u ponudu
Prvi rezultat ove suradnje već je na vidiku – ekskluzivna kolekcija Blacked Out stiže u travnju i donosi odvažnu reinterpretaciju legendarnih Ray-Ban modela. Očekuju nas Mega Icons siluete s pozlaćenim detaljima i potpuno novim ultracrnim lećama koje podižu klasične modele na potpuno novu razinu. No Rockyjeva uloga ne staje samo na dizajnu naočala – on će režirati kampanje, sudjelovati u redizajnu Ray-Banovih trgovina i unijeti više glazbe, mode i umjetnosti u DNK brenda. Ukratko, očekuje nas uzbudljiva transformacija Ray-Bana u kreativnu platformu kakvu do sada još nismo vidjeli.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.