- Modna i sportska scena bogatija je za novi hrvatski premium brand sportske odjeće, ÊTRE
- Brand ÊTRE nastao je iz vizije četiri osnivača, Lee Senjak, Alme Halilović, Ilije Krčalića i Denisa Halilovića
- ÊTRE donosi potpuno svjež pristup odjeći za aktivni život: spoj pokreta, estetike i lifestyle filozofije “biti”
ÊTRE nije rezultat poslovnog plana, nego trenutka inspiracije i zajedničkog klika četvero osnivača koje povezuje strast prema pokretu, minimalizmu, estetici i osobnom razvoju. Shvatili su da dijele istu ambiciju – podići standard i promijeniti način na koji ljudi doživljavaju sportsku odjeću. “Ljudi danas žele više od lijepih tajica i topova. Žele stav, identitet, osjećaj. Žele odjeću koja ih podržava, osnažuje i prati kroz dan. To je bio naš klik i trenutak kad je ÊTRE počeo nastajati”, poručuju osnivači.
Foto: ETRE
Foto: ETRE
Naziv branda dolazi od francuskog glagola être što znači “biti”. Filozofija ÊTRE-a temelji se na prisutnosti, autentičnosti i eleganciji u svakom pokretu.
Foto: ETRE
Foto: ETRE
Foto: ETRE
Početna kolekcija donosi pažljivo osmišljene komade namijenjene ljubiteljima jednostavnosti, elegancije i stila koji traje. Dizajnirani su da se nose s lakoćom, od studija i treninga do grada, putovanja i svakodnevnih aktivnosti. U kolekciji se nalaze tajice s profinjenom siluetom i osjećajem druge kože, sportski topovi koji spajaju udobnost, eleganciju i diskretnu podršku, majice izrađene od mekih materijala minimalističkog kroja te udobne, chic hoodice i komadi za slojevito odijevanje prilagođeni cjelodnevnom stilu. Naglasak kolekcije leži u bezvremenskoj estetici i prilagodljivosti, odnosno ideji da se isti komad može nositi od jutra do večeri bez kompromisa između udobnosti i stila.
Foto: ETRE
Foto: ETRE
Misija branda je okupiti ljude koji dijele isti pogled na svijet, one koji kroz pokret i stil izražavaju svoj identitet i snagu. Vođeni upravo time, osnivači kao glavnu poruku ističu: “Ne čekajte savršen trenutak – stvorite ga. Njegujte svoju viziju i kada postoji samo u vašem osjećaju. Autentičnost i ono što dolazi iz srca uvijek pronađe svoj put.”
Foto: ETRE
ÊTRE tako postaje više od modnog brenda – simbol pokreta, stvaranja i autentičnosti. Svaki njegov komad podsjetnik je da snaga dolazi iznutra, a stil iz načina na koji se živi svaki dan. Vizija brenda usmjerena je na zajednicu koja ne slijedi trendove, nego ih stvara kroz vlastiti izraz, svjesnost i slobodu.
Foto: ETRE
Foto: ETRE
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.