Podrška Milenijalcima u novoj kampanji proljeće/ljeto 2019
Najpoznatiji regionalni multibrend concept store, FASHION&FRIENDS, obilježava početak nove sezone proljetnom kampanjom kojoj je u cilju kanalizirati energiju milenijalaca i podržati njihov svijet u tisuću boja. Kampanja je inspirirana Jadranskim morem koje pruža intenzivnu pozadinu za jarke tonove i slojevite teksture. U prvi plan stavljeni su svjetlost i optimizam jer nam svima nakon duge zime treba malo boje i svježine. Kadrovi kampanje prikazuju one izražajne i prirodne trenutke radosti, osjećaje s kojima će se urbani fashionisti s lakoćom moći poistovjetiti.
Na fotografijama su prikazani MUST HAVE komadi svjetski najpoznatijih urbanih brendova iz ponude Fashion&Friends: Guess, Tommy Hilfiger, Liu Jo, Calvin Klein, Gaudi, SuperDray, Replay, Manila Grace, G-Star Raw, UGG, Premiata, Colors of California, Muo, Paciotti, Diesel, Inuikii, Desigual i Steve Madden.
Kampanja je snimana u Splitu, a potpisuje ju marketing tim Fashion Company i poznati hrvatski fotograf Goran Čižmešija uz asistenciju Mirka Jankovića. Kolekciju nose modeli: Lucia Rajić i Ana Klarić- Talia Model agencija te Marko Tkalčević i Vazmenko Pervan.
Multibrand trgovine FASHION&FRIENDS nalaze se u: Hrvatskoj - Zagreb, Rijeka, Zadar i Split, Srbiji - Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Niš, Crnoj Gori - Podgorica, Budva, Bar, Nikšić i Kotor, Makedoniji - Skoplje te Bosni i Hercegovini - Banja Luka.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.