Treći po redu Budi.IN Sajam kreativnih detalja odvija se u zagrebačkom Centru Kaptol od 13. do 14. prosinca. 20 izlagača učinit će ovogodišnje izdanje jedinstvenim. Predstavljamo brend Herman.Design...
Kad i kako je nastao brend? Tko stoji sve iza brenda?
Idejni začetnik i glavni nositelj realizacije ideje sam ja - Kornelija Herman, uz veliku pomoć sestre Irene. Brend Herman je, kao takav, nastao 2002.godine iako počeci mog rada na torbama i odjeći datiraju mnogo ranije. Početkom studija na Tekstilno-tehnološkom fakultetu radila sam na izradi torbi s kolegicom Irenom Maras. Tada su to bile torbe drugačijeg tipa i od drugačijih materijala. Službeno se prvi puta brand „Herman.Design“ pojavljuje u listopadu 2002. kada sudjelujem na jednoj zagrebačkoj izložbi s torbama na temu glagoljice.
Kako ste došli do imena brenda?
Što se tiče naziva brenda, nikad nisam previše ramišljala niti manipulirala u vezi s nazivom. Od početka sam se predstavljala kao Herman i tako je ostalo. Osim toga, u timu s kojim radim, ima još Hermana :)
Gdje pronalazite inspiraciju?
U prvom redu u glazbi, filmu, ali i u likovnoj umjetnosti. Ne napušta me, srećom, kreativna faza pa trenutno radim i na kolekciji koju ću pretstaviti na Budi.In sajmu u Kaptolu gdje će se naći i primjerci napravljeni u suradnji sa Sanjom Štrbac (blog Domaćica) te strip junacima.
Koje materijale koristite u izradi?
Radim isključivo s pravom i visoko-kvalitetnom eko kožom, pri čemu je dominantna crna boja.
Kako se kreću cijene vaših komada?
Što se tiče cijena, one se za torbe kreću od 499 do 1300 kn, dok se za narukvice kreću od 180-260 kn.
U galeriji detaljnije pogledaj proizvode brenda Herman.Design...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.