Moda
1/9

Elegantne kožne torbe koje trendesterice obožavaju

Dizajnerica Ana Dorotić izrađuje luksuzne torbe, ali i ostalu kožnu galanteriju pod brendom AD'sign. Posao u koji se potpunosti prepustila prvenstveno je započeo vrlo spontano i neobavezno, a prepoznatljiva je po svojim razigranim bojama i jedinstvenom motivu koji se nalazi na torbama.

Sama kaže kako je nitko posebno nije poticao na izradu torbi, a Ana osobno ne preferira čestu promjenu torbi.

 | Autor:

''Kada jednom sve stavim u nju, pa i one najmanje sitnice, mrsko mi je prebacivati u drugu torbu. Upravo zbog toga dizajnirala sam torbu u koju sve stane, a izgleda fantastično. Oduvijek sam voljela torbe čvrstog geometrijskog oblika, dok one vrećaste ne ulaze u moj uži izbor'', započinje Ana.

Nastavlja kako je veliki radoholičar, a samim time se stvorila ideja kako bi poslovna, mlada žena trebala izgledati svakoga dana u svom okruženju. Od samog početka, Ana se okružila odličnim i stručnim ljudima oko sebe koji su potpomogli u kompletnoj realizaciji njezine zamisli.

''Najveća inspiracija mi je glazba, a svoju prvu kolekciju napravila sam slušajući The Wise Guys. Dobra glazba me void kroz čitav život te pokreće moju stvaralačku crtu. Glavni motiv čitave priče je hrvatski grb. Izveden je na poklopcu torbe i savršena je nenametljiva i prepoznatljiva modna poveznica s našom državom u čitavom svijetu'', otkriva nam svoje male tajne Ana.

 | Autor:

Pri izradi galanterije koristi materijale iznimno visoke kvalitete, a poanta svega su boje. Prva aktovka je bila u tirkiznoj boji, a druga modro plava. Prodane su samo par dana nakon što su bile predstavljene javnosti putem društvenih mreža.

''Sam proces izrade je vrlo složen, želite li imati kvalitetnu, čvrstu poslovnu aktovku. Sva sreća, iza sebe imam pogon ljudi koji vrlo profesionalno i kvalitetno u roku mogu izraditi torbu bez problema. Poslovnu suradnju sklopila sam s uglednim zagrebačkim obrtnikom, Vukom Miljenkom, koji sada zajedno sa mnom stoji iza kvalitete svake torbe koju proizvedemo. Vrlo malo radimo komadno, jer već sada znamo koje boje su najtraženije i kada iscrpimo zalihu krećemo u izradu serije od 20 do 50 torbi. No ima i slučajeva da u jednom danu prodam posljednju npr. zelenu aktovku, a žena želi baš tu boju, tada reagiram brzo i profesionalno, kako se i očekuje'', objašnjava nasmijana Ana.

 | Autor:

Naglašava kako su u zadnjih pola godine proširili asortiman proizvoda tako da rade i kožni accessories, od narukvica, remena, ogrlica i sl, a imaju i novi hit proizvod, a to je Book Keeper, u prijevodu “čuvarknjiga”. U biti je to poslovna mapa u koju možete staviti tablet, mobitel, olovku, rokovnik i spremni ste za poslovni sastanak.

''Što se kupaca tiče, ne postoje granice niti ciljana publika. Moje torbe u bojama kupuju svi - od studentica do dama u najboljim godinama. Moda ne poznaje dobne granice'', nastavlja Ana.

Anegdota s mušterijama ima svakodnevno. Onih više i malo manje zanimljivih. Jednom je jedan gospodin kupio svojoj ženi aktovku iste boje kao njezin auto, da joj paše. Kupci im znaju javljati da ih na ulici ljudi pitaju za torbu, a ima i oglasa u kojima se prodaju aktovke koje u opisu imaju natuknicu “slična kao ona dizajnerice Ane Dorotić”. Sve to daje Ani do znanja da radi dobar posao.

 | Autor:

''Kupnju naše galanterije možete obaviti direktno u našem showroomu, ili u nekoliko maloprodajnih dućana koji drže našu robu. Sve informacije su na našim Facebook stranicama. Cijene se kreću od 100 do 3.499 kuna. Najskuplja je aktovka sa cvijećem i njena cijena je 3.499 kuna. Klasična aktovka stoji 2.19 kuna , popularan Book Keeper 249, dok narukvice , remene i ogrlice možete pronaći već od 100 kuna'', kazala je Ana.

Najtraženiji komad ove sezone definitivno je Book Keeper, a odmah nakon njega je poslovna aktovka s cvijećem, koja je oduševila žene. Najpopularnije boje su plava, tirkizna, crvena, zelena i ljubičasta.

 | Autor:

''Planova imam jako puno. Voljela bih se proširiti na strano tržište i na tome intenzivno radim. Već polako krećemo sa tekstilnom proizvodnjom. Ne postoji granica. Krenula sam prije dvije godine sasvim sama otvorivši firmu za 10 kuna početnog kapitala i nadala se najboljem. Bilo je i dobrih i loših dana. Nije lako, svaki novi klijent je izazov i trudimo se najbolje što možemo kako bi sve zadovoljili. Naučila sam da je u poslu potrebno brzo reagirati'', zaključila je Ana.

U galeriji pogledaj više fotografija...

Photo: None

Komentari 0