Moda
1/24

DESIGN BY BURA - dizajn za urbane poslovne žene

Novi hrvatski brend na domaćem dizajnerskom nebu je DESIGN BY BURA koji čine Željka Crnomarić i Maja Perić. Svojom vizijom elegantne, ali istovremeno i otkačene poslovne žene osvajaju modnu publiku i kritiku, a što im služi kao inspiracija, temelj rada i koji su im planovi za budućnost, saznajte u nastavku.

''Prvi komadi DESIGN BY BURA nastali su u proljeće 2015. i čine našu prvu kolekciju proljeće-ljeto 2015. Svaki komad odjeće iz spomenute kolekcije ime je dobio po latinskom nazivu hrvatskih otoka, pa se u prvoj kolekciji može naći npr. Majica CREXA koja je ime dobila po otoku Cresu ili Haljina ARBE koja je ime dobila po otoku Rabu. Prepoznatljiva je po ručno rađenim i pažljivo biranim detaljima kao što su čipka, rese, trake i mrežica, sljubljivanju različitih materijala te mogućnosti slaganja odjevne kombinacije ostajući unutar kolekcije, a i izdvajanja svakog komada iz kolekcije u kombinaciji s vlastitim komadima odjeće'', započinje Željka priču o brendu.

 | Autor: Robin Pretkovic Robin Pretkovic

Maja se nadovezuje da su se, prije nego što su krenule u cijelu priču oko razvoja brenda, ona i Željka poznavale relativno kratko, ali u tom kratkom razdoblju su kliknule zbog sličnog karaktera, radne etike te imaju slične poglede na svijet.

''Uz navedeno obje smo radile u modnoj industriji i to u potpunosti različite poslove. Spojile smo znanje i iskustvo dizajniranja, krojenja i šivanja s jedne strane i iskustvo vođenja različitih poslova vezanih za modnu industriju s druge strane te se otisnule na ovo putovanje na kojem istinski uživamo jer radimo i gradimo nešto što volimo i u što vjerujemo'', pojašnjava Željka.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Inspiracija im u najvećem broju slučajeva dolazi od tkanine. Tkanina je ta koja pokreće proces nastajanja neke priče. Kad određena tkanina dođe pod ruku s njom dolazi i ideja za stvaranje. Čini se kao da sama kaže kako je oblikovati i kako je iskrojiti. Kad se iskroji i dobije neke svoje konture upotpunjujemo detaljima.

 | Autor: Robin Pretkovic Robin Pretkovic

''Jako nam je bitno da materijali koje koristimo budu kvalitetni. Najčešće su to mješavine prirodnih materijala kao npr. viskoza i pamuk u kombinaciji s elastinom. Spektar boja koji koristimo ovisi o sezoni za koju se slaže kolekcija. Ne ograničavamo se na neke posebne boje nego želimo svojim klijenticama ponuditi što veću paletu boja'', objašnjava Maja.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Prvo se izrađuju krojevi prema nekoj zamišljenoj ideji, nakon čega slijedi krojenje i šivanje iskrojenih krojnih dijelova. Tijekom spajanja svaki dio se isprobava na tijelu i naknadno dorađuje, prekrojava, dodaju se neki novi dijelovi i nije rijetko da se izmjeni neka prva vizija pri čemu nastaje bolja verzija originalne ideje. Prvi uzorak obično se izrađuje u periodu od par dana. Upravo zbog toga on nastaje u fazama kako bi svaki dodatni rad na njemu dobio zasluženu pažnju koju ne žele zanemariti u svom radu. Na pitanje kako je došlo do imena brenda, Željka odgovara:

''Od početka smo znale da ne želimo da brend nosi naša imena nego da bude jedinka za sebe. Budući da smo ravnopravne poslovne partnerice tražile smo neku zajedničku točku. Upravo tako smo došle do zaključka da smo zaljubljenice u hrvatsku obalu i Jadransko more, pa smo nakon nekog vremena brand nazvali po buri, jakom sjevernom vjetru čija jačina ujedno predstavlja jaku BURA ženu.''

 | Autor: Robin Pretkovic Robin Pretkovic

Nastavljaju kako su se kod stvaranja pojedinih komada vodile mišlju da stvore kvalitetne dizajnerske komade koji dopuštaju individualan stil, a koji se ujedno mogu svrstati u modernu, elegantnu, funkcionalnu i cjenovno dostupnu dizajnersku odjeću. Upravo zato su njihov dizajn do sada najčešće prepoznale urbane poslovne žene koje se žele istaknuti i imati nešto drugačiju odjeću.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

''To je zapravo i naša ciljana skupina jer žene koje nas okružuju trebaju odjeću koju će vrlo lako kombinirati sa svojim komadima i koje će moći nositi kako u dnevnoj varijanti tako i u večernjoj varijanti'', pojašnjava Željka.

Kada su motivi u pitanju, jedino im je bitno da oni pridonose ženstvenosti i eleganciji. Najčešće su to cvjetni motivi, bilo da su u čipki ili otisnuti u brokatima. Zadnju kolekciju su obilježile rese koje su upotpunile minimalistički dio kolekcije koji je namijenjen poslovnoj ženi.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

''Prije par tjedana nam se dogodila jedna divna situacija, kad sam jedno jutro primila par telefonskih poziva od prijateljica koje su mi rekle da su dan i večer prije na različitim mjestima u gradu vidjele tri različita modela haljina na plavo bijele prugice'', kazala je Maja za potražnju brenda.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

A potražnja će biti još i veća jer su upravo otvorile Showroom u Ilici 190 u kojem su izloženi svi komadi DESIGN BY BURA. Klijentice u radno vrijeme mogu doći, isprobati i naručiti bilo koji od komada iz kolekcija. Osim toga, odjeća je dostupna u brojevima u web shopu. Dizajn je okarakteriziran kao cjenovno dostupan, pa su skladu s tim formirane i cijene. Konkretno to znači da ćete za bluzu izdvojiti cca 400,00 kuna, za haljinu cca 700,00 do 1000,00 kuna. Naravno da su vjenčanice, koje su novost u njihovoj ponudi, jedna sasvim druga dimenzija, pa tako i cijenom odskaču od redovne kolekcije i kreću se od 2.000,00 do 6.000,00 kuna.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

''Naše klijentice najčešće biraju haljine, ali nisu zanemarive i one koje se odluče za suknju u kombinaciji s nekom od naših bluza. A planova i ideja nikad ne nedostaje, ali prioritet je tek otvoreni Showroom u kojem želimo da naše klijentice dobiju vrhunsku uslugu pri izradi njihovih komada po mjeri. Izuzetno nam je bitno da se svaka od njih osjećaja ugodno u našem prostoru i društvu. Također je u izradi kolekcija jesen-zima 2015/16. koju ćemo predstaviti u kampanji'', zaključile su simpatične i vedre dizajnerice, a mi ne sumnjamo da će njihovi komadi vrlo brzo zaživjeti u poslovnim i svakodnevnim kombinacijama ljubiteljica mode.

U galeriji pogledaj više fotografija...

Photo: Borna Filić/Pixsell

Komentari 0