Moda

Dobitnici torbe za plažu i Vichy Capital Soleil kreme za lice

Budi IN i Vichy vas nagrađuju paketom za nadolazeće sunčanije dane. Osvojiti možete Capital Soleil dry touch kremu za lice i prigodnu torbu za plažu.

Vichy kremu i torbu za plažu osvojile su:

miriam, Mirjana Saks
mamahana, Hana Sambolec
theduda, Dubravka Kosier Čakarun
prepoli, Tamara Prepolec
silvamraz, Silvana Mrazovic
butterfly27, Ivana Matešić
doris1996, Saša Kapetanović
mira, Mira Ivančin
pcelica18, Slavica Smiljanić
crazymama, alda Brkljača

Dobitnice će o preuzimanju nagrade biti obaviještene e-mailom. Čestitamo!

Volimo proljetno sunce!

… ali ne bez odgovarajuće zaštite
Jeste li znali kako stručnjaci počinju s upozorenjima o štetnosti UVA zračenja koje lako može zavarati upravo u proljeće kada temperature nisu tako visoke kao ljeti. Prve proljetne zrake sunca često podcjenjujemo, ali pretjerano izlaganje UVA zračenju i u ovom razdoblju, uzrokuje sušenje i zadebljanje kože na najviše izloženom dijelu tijela - licu. Posljedice prekomjernog izlaganja suncu u proljeće štetne su i dugoročne. Mnogi su iznenađeni kada shvate koliko su sunčeve zrake jake i moćne, nemojte biti među njima!

 | Autor: U prve sunčane dane preporučljivo je ući s višim faktorom zaštite, jer koža u to vrijeme treba snažnu zaštitu. Proizvodi Capital Soleil namijenjeni su zaštiti lica, lagane su teksture i koži daju mat učinak. Ne zaboravite niti na osjetljive dijelove kao što su nos, uši, pigmentacije i na zaštitu usana. Osobe vrlo blijede puti, crvene kose, s pjegicama na licu i drugim dijelovima tijela osobito su  osjetljive na sunce. Ljudi s takvim tipom kože trebaju izbjegavati izravnu i nezaštićenu izloženost suncu, koje ne može trajati dulje od 20 minuta, jer je mogućnost da dobiju opekline u kratkom roku, vrlo visoka. Iako smo svjesni opasnosti, često smo površni i zaboravni kod nanošenja zaštitnih krema.

Zato su Laboratoriji "Vichy" za što učinkovitiju zaštitu od sunca razvili novu, praktičnu i korisnu tehniku samonanošenja proizvoda koja osigurava pravilno doziranje i potpunu prekrivenost lica i tijela te je kao takva prilagođena svim "Vichyjevim" teksturama (krema – mlijeko – mlijeko u spreju – ulje u spreju). Postupak se za svaki dio tijela  sastoji od 3 koraka:

1. DOZIRAJTE PRAVU KOLIČINU PROIZVODA
Zamislite kako prava količina proizvoda izgleda na vašem dlanu kako biste se uverili da je količina u mililitrima dovoljna (primjer: mililitri su pretvoreni u čajne žličice koje odgovaraju određenom dijelu tijela)

2. NANESITE PROIZVOD
S obzirom na teksturu (krema, mlijeko, mlijeko u spreju, ulje u spreju) nanesite proizvod na odgovarajući broj mijesta kako biste osigurali ravnomjernu prekrivenost kože proizvodom.

3. RAZMAŽITE PROIZVOD
Ukoliko prilikom nanošenja proizvoda primjenite praktičnu, jednostavnu i efikasnu  Vichy tehniku nećete zaboraviti niti jedan dio lica ili tijela. Prvo obavite početni korak »prethodnog mazanja«, a zatim laganim pokretima dobro razmažite proizvod, pri čemu nemojte prejako utrljavati, jer je važno da zaštitni filter ostane na površini.

Spremni ste za proljetno sunce!

Laboratoriji Vichy još od 1993. godine razvijaju liniju proizvoda za zaštitu od sunca Capital Soleil s inovativnim formulama i teksturama, prikladnim za sve tipove kože, pa i najosjetljiviju. Pri odabiru kreme za sunčanje za svakodnevnu zaštitu lica korisno je da tekstura proizvoda bude ugodna za nanošenje, da ne ostavlja bijele tragove i ne masti kožu lica. Nova Linija proizvoda Capital Soleil predstavlja napredne proizvode za zaštitu od sunca s najvišom razinom učinkovitosti i pouzdanosti, koji osiguravaju: 
- 100 % učinkovitosti široki spektar uva+uvb zaštite, sve do dugih uva zraka. S patentiranim mexoryl® filtrom. Proizvodi su foto stabilni i vodootporni.
- za 100 % osjetljivu kožu proizvodi su: bez parabena, hipoalergeni,  s termalnom vodom vichy, koja na kožu djeluje umirujuće i okrepljujuće. Provjereni pod dermatološkim nadzorom.
- 100 % osjećaj ugode ugodne teksture, različitih mirisa i osjetilnih karakteristika, izuzetno brzo se suše i upijaju u kožu.

Photo: None

Komentari 0