Hijerarhija na poslu polako odlazi u prošlost - otkrivamo kako ispuniti svoje ciljeve, čak i ako vas nitko ne smatra autoritetom
U poslovnoj okolini pravila se mijenjaju - šefovi koji izvikuju naredbe i zaposlenici koji ih bespogovorno slušaju sve su rjeđi, dok se znanje i iskustvo više cijeni.
Imate li na umu neki projekt, promjenu ili savjet koji mislite da bi mogao poboljšati situaciju na poslu ili ubrzati izvršavanje zadataka, postoji način kako ih uspješno prenijeti kolegama i timu. Donosimo 5 savjeta kako to ostvariti.
1. Budite ljubazni
Treba li vam usluga ili suradnja od kolega (a vrlo vjerojatno treba), imajte na umu da se s ljubaznošću daleko može doći. Nitko ne voli kad mu se naređuje ili kad se na nečem inzistira, pogotovo ako tu osobu smatra sebi ravnom.
2. Pripremite se
Zasigurno će vas netko pitati čemu promjene. Pripremite se na obranu svojih ideja - dobro istražite pozitivne i negativne strane, smislite moguće scenarije, probleme i rješenja. Neka vaša ideja mijenja stvari na bolje, a ne komplicira ih.
3. Predvidite odgovor
Što druga osoba postiže ako vam pomogne? Može li ih to dovesti u neugodnu situaciju i kakvu? Razmislite kako će se oni osjećati i što bi ih moglo mučiti kako biste od početka razumjeli gdje su potencijalne zapreke.
4. Prihvaćajte savjete i kritike
Znamo da je ovo teško prihvatiti, no ne znate vi sve. Poslušajte savjete i ideje kolega i budite blagonakloni zajedničkom radu. Više glava je često pametnije, a suradnja može ubrzati proces.
5. Osigurajte podršku
Tko se sve slaže s vama? Ponekad je stvari najjednostavnije progurati pokazujući kako imate veliku podršku među kolegama. Onima koji se nećkaju pristupite na kraju.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.