Moda

Čipkaste haljine - vječni klasik

Čipka?! Moramo priznati da donedavno i nismo bili toliko zaluđeni tim vječnim klasikom. Nije da smo je mrzili, ali podsvjesno nam je uvijek vukla neke negativne konotacije.

Sjećamo se u našim krajevima nekad su bile vrlo popularne dekoracije za televizore, tzv. „tabletići“. Bar su ih neki tako zvali. Sva sreća, situacija se promijenila, pa je evolucijom televizora (u tanki LCD) nestao i „tabletić“. „Evolucija“ se dogodila i nama (i to prije par sezona) kada smo se odlučili uhvatiti u koštac s izazovom zvanim čipka. Kako se to dogodilo? 

 | Autor: Camerapress Camerapress Stvarne žene vole čipku

Kada nakon završenog prikazivanja kolekcije roba dođe u dućan na vješalice proizvodnja tu ne staje, već zapravo tek tada počinje. Zašto? Vrlo jednostavno - stvarne žene! Jako rijetko se veličinski broj 34 i 36 rasproda u rekordnom roku, već nam se dogodi mnoštvo narudžbi tih modela u 38-ici, 40-ici, pa su tako custom made haljine najčešći oblik prodaje.

Nismo jedni od onih koji se igraju velikih tvornica, jer to realno nismo (pa smo tako otvoreni za sugestije i želje svojih klijentica). Sitne preinake i modificiranja ne doživljavamo kao udar na naš ego. Dapače, iz razgovora s klijenticama zaista možeš nešto i naučiti, a neke stvari i smisleno primijeniti kako bi put prema tržištu bio što kraći i bliži potrebama žena.

No, vratimo se mi na čipku. S vremenom su nas klijentice sve češće i češće pitale zašto ne radimo sa čipkom. „Može li ovaj detalj biti od čipke? Može li se donji dio napraviti od čipke? Ja bih voljela da rukav bude od čipke, je li to moguće?“, znale su pitati.  Mnogo puta smo rekli ne, ali ako procijenimo da će to odgovarati tom tipu haljine, zašto ne? Kako bilo, čipka nam se s vremenom uvukla pod kožu, a došao je i trenutak izrade naše prve čipkaste kolekcije.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell Naša zadnja kolekcija za jesen/zimu 2011./2012. inspirirana Španjolskom (kao logičan slijed) obilovala je čipkastim haljinama i čipkastim detaljima u patchworku. Trebala je dočarati strast uzavrele Španjolske, religioznost i erotiku punokrvne Španjolke. I zaista, nema materijala koji će vam bolje ispričati tu priču od čipke.

Crne čipkaste haljine vodeći jesenski trend

Ona nam nudi jedan široki dijapazon konotacija. Ona nas asocira na bajke i princeze, kao i na senzualno seksi donje rublje. Čipka može biti tako nevina, čarobna, a ujedno može biti mistična, gotička. Ali i totalno šik! Jedan veliki proljetni trend koji se vrlo uspješno nastavlja i na nadolazeću sezonu jesen/zima je upravo taj vječni klasik. Ove godine je ona zaista ultimativni trend i vidjeti ćete je gotovo u svakoj kolekciji, što kod stranih, što kod domaćih dizajnera. Lanvin, Christopher Kane, Bottega Veneta, Valentino, Marc Jacobs, Pucci...pa sve do naših kolega poput Ivice Skoke, Zorana Mrvoša za RIO Rijeka, Martine Felje itd.

Čipka je još ovog proljeća doživjela pravi modni procvat i zavladala svjetskim pistama, naslovnicama časopisa i čini se da će se taj trend vrlo uspješno nastaviti i ove zime. Nosite je odvažno, nosite je ženstveno, nosite je u detaljima. Ma nosite je i od glave do pete, ali ostanite vi i ne pokušavajte biti netko drugi. Samo zato što je Olivia Palermo odlično isfurala čipkasti total look, ne znači da će to izgledati „tako odlično“ i na vama. Ne zanosite se previše izlozima i editorijalima, modnim časopisima i zvijezdama red carpeta. Neka vam sve to posluži kao inspiracija koju ćete promišljeno primijeniti na svoju osobnost. Ako čipka nije vaš izbor, who cares!? Samo ju ne stavljajte na televizor...Do sljedećeg „čipkanja“.

Photo: Camerapress

Komentari 0