Springfield novu kampanju zanimljivog naziva #TheGiftBox koja se savršeno uklapa u predstojeće božićno vrijeme
Duh iščekivanja, predblagdansko ozračje i obiteljska atmosfera ono je što nova kampanja prikazuje. #TheGiftBox nije samo klasična božićna kampanja darivanja, nego duh blagdanskog mira koji se osjeti u svakoj obitelji i prijateljskom ozračju.
Glavni protagonisti nove kampanje su Mario Casas, poznati španjolski glumac i brand ambasadorica Dalianah Arekion koji su zajedničkim snagama prikazali povezanost dva različita profila osoba, dok u kampanji još sudjeluje i Oscar Casas, mlađi brat od Marija, čija je uloga u božićnoj kampanji važna upravo zbog prikazivanja obiteljske atmosfere, ali i Springfielda kao branda koji povezuje dobno raznoliku publiku svojim casual odjevnim kombinacijama. Casual stil je izražen na različit način upravo zbog osobnosti osoba koje ih nose i stila života. Španjolski model, Dalianah Arekion, ženskoj kolekciji daje fashion komponentu i viziju suvremene i opuštene žene koja uživa u modi te se poigrava s odjećom na jedan vrlo casual i urban način. Uživajte u casual modelima odjeće, ali svakom komadu dajte dašak svoje osobnosti i životnog stila jer jedino na taj način ono što nosimo postaje više od odjevnih komada!
Još mnogo iznenađenja nas očekuje u ovoj Springfieldovoj igri božićnog duha i misterioznog darivanja. Nove detalje ćemo vam uskoro otkriti! Pokrenimo zajedno božićnu čaroliju!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.