Kampanju je režirala kreativna direktorica Fenty x Puma brenda, čija je Cara velika obožavateljica, baš kao i mnogi među vama
Nakon brojnih 'teasera' na Instagramu posljednjih nekoliko dana, iz Pume su napokon potvrdili Caru Delevingne kao službeno lice posljednje kampanje brenda, naziva "Do You". Ova 24-godišnja manekenka, glumica i aktivistica, poznata po habrom modnom izričaju i odličnom smislu za humor, bila je savršen izbor za kampanju koju je režirala kreativna direktorica Fenty x Puma brenda - Rihanna.
Cara, čiji je moto i Instagram bio "Prihvatite svoju čudljivost", logičan je izbor za Riri, koja dijeli isti stav. A nije na odmak ni to što je manekenka velika obožavateljica pjevačice, kao i dizajnerskih komada s njenim potpisom.
Cara neće biti jedina zvijeda nove Puma kampanje - pridružit će joj se i druge jake žene, među kojima i po dvije njujorške balerine, njemačke atletičarke te kubanske odbojkašice.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.