Moda 27. kolovoza 2015.

Cadieux - moda za samouvjerenu poslovnu ženu

1/29

Iako je Cadieux relativno novo ime na hrvatskoj modnoj sceni, Klara Cadiuex – kreatorica ovog brenda, dobro zna što radi. Budući da potječe iz poduzetničke obitelji koja se bavila kozmetikom, smisao za biznis i estetiku nisu joj strani. Ipak, ljubav prema modi nikada nije bila u potpunosti zaokružena. U međuvremenu ju je život odveo u Arapske Emirate, a po povratku u Hrvatsku odlučila je pokrenuti vlastiti modni brend. Tako je nastao Cadieux – brend za sofisticiranu poslovnu ženu.

Kakva je Cadieux žena?

Cadieux žena je samosvjesna, profinjena, elegantna te nadasve beskompromisna kada je kvaliteta u pitanju. Cijeni spoj tradicionalnog i inovativnog dizajna koje upotpunjuje besprijekorna kvaliteta materijala i izrade.  

 | Autor:

Živjeli ste u Dubaiju i kreirali za najutjecajnije žene Ujedinjenih Arapskih Emirata. Kako biste opisali to iskustvo?

Godine provedene u Dubaiju uvelike su utjecale na cijelu ideju oko stvaranja vlastitog brenda i na visoke kriterije koje sam si postavila. I danas, u svakom teškom trenutku, ponovno se sjetim početaka, ushićenja, poleta i sreće, neprocjenjivih poznanstava i prijateljstava! Taj period obilježio je cijeli daljnji tijek Cadieuxa. Apsolutno, neprocjenjivo iskustvo!

 Kako to da ste se ipak odlučili vratiti u Hrvatsku?

U Hrvatsku sam se vratila isključivo zbog pokretanja posla. Iako je bilo puno upita i čuđenja, i danas sam sigurna da sam napravila odličan izbor. Surađujem s ljudima koji su vrhunski stručnjaci i znalci u svom poslu, iskustvo i znanje koje sam stekla je neprocjenjivo. Tekstilna industrija u našim krajevima je nekad bila zaista respektabilna i vrlo snažna, nažalost u jednom trenutku veliki dio proizvodnje preseljen je na istok, ne samo iz Hrvatske, nego i iz drugih zapadnih zemalja. Međutim, danas se situacija mijenja, mnoge tvrtke se vraćaju, ljudi su zasićeni jeftinim, čak opasnim i nekvalitetnim proizvodima i apsolutno sam sigurna da se veliki dio te industrije vraća i u Hrvatsku. Za Cadieux brend jedini izbor je bila europska proizvodnja, a sigurno da je i nostalgija učinila svoje.

 | Autor:

Kako je došlo do suradnje s Ivanom Friščićem koji je glavni dizajner i kreativni direktor vaše tvrtke?

Ivan je prekrasna osoba, profesionalac u svom poslu pa je tako i naša suradnja krenula spontano i slučajno.

U kojoj mjeri se vaše ideje i one Ivana Friščića isprepliću?

Vrlo često svatko ima neku svoju viziju i to nije uvijek lako uskladiti. Ali uvijek je najvažnija komunikacija, međusobno poštivanje i sasvim je sigurno da to donosi vrhunska rješenja.

 | Autor:

Koja se filozofija krije iza vašeg brenda?

Od početka, cijela ideja bila je vrhunski proizvod po prihvatljivoj cijeni. To je nešto što se provlači kroz svaki odabir i kolekciju. Kvalitetna, lijepa i udobna odjeća izrađena od najfinijih prirodnih materijala i prema svjetskim standardima te dostupna svakoj ženi je bazična filozofija brenda. Svaki komad odjeće jest upravo to, jedinstven i funkcionalan i u svom dizajnu donosi dašak glamura svjetskih modnih prijestolnica, bilo da se radi o poslovnoj haljini, bukle kostimu ili večernjoj haljini. 

Kakav je vaš stil osobno i koliko on nalikuje onom brenda Cadieux?

Sasvim sigurno stilovi se isprepliću. Oduvijek obožavam modu i ta strast mi je i danas vodilja kako u vlastitom odijevanju, tako i u stvaranju kolekcija. Moja vlastita potreba za izvrsnošću obilježava Cadieux stil.

 | Autor:

Koji su vaši najprodavaniji komadi?

Haljine i kostimi se zaista dobro prodaju. Imamo nebrojeno pozitivnih komentara na kvalitetu i udobnost, kao i na odabir modela koji zaista dobro stoje. Najvažnije mi je da su naši kupci zadovoljni. U kratkom vremenu već imamo velik broj stalnih kupaca, što je ujedno i moj mali trijumf. S obzirom na kratak period prisutnosti na tržištu, Cadieux odjeća je od početka bila prepoznata po iznimnoj kvaliteti, savršenim linijama i ugodnosti.

 | Autor:

Budući planovi?

Za sada se cijeli projekt odvija po planu, s nekim manjim odstupanjima. Trenutno smo u pregovorima za otvaranje tri dućana u Dubaiju, što je i bio plan još od samog početka. Mislim da smo u međuvremenu stekli puno iskustva i znanja i da je brend spreman za novi korak! A moram ispuniti i obećanje prema svojim klijenticama i prijateljicama iz Dubaija da ću se vratiti!

Više slika pogledaj u galeriji...

Komentari 0