Princeza popa, majka dvojice sinova i naša najdraža kraljica javnih živčanih slomova upravo je lansirala ogromnu modnu kampanju - i obožavamo ju!
Luksuzna francuska modna kuća Kenzo ima jedno novo - i to jako poznato zaštitno lice! 36-godišnja Britney ambasadorica je za Kenzo La Collection Memento No. 2 kampanju, zahvaljujući kreativnim direktorima brenda Humbertu Leonu i Carol Lim.
.@britneyspears is the quintessential queen of denim and the new face of @kenzo, photographed by @peterlindbergh. Visit https://t.co/9iIg0nBm0Q to discover the new iconic campaign. #KenzoLovesBritney #KENZO #CollectionMemento2 pic.twitter.com/MhPKCy0lyK
— KENZO (@kenzo) 20. ožujka 2018.
Zašto je ovo važno? Kada je Britney bila na vrhuncu svoje pjevačke slave, dobivala je modne kampanje kao od šale, a čak je i sama stvarala kolekcije za neke brendove poput primjerice Candie’s. Međutim, nikada nije surađivala s brendom visoke mode kao što su to brojne druge pop zvijezde radile - sve do sada!
Fotografije kampanje potpisuje Peter Lindbergh, a same fotke su oda Kenzovim japanskim korijenima - primjerice, komadi s motivom lavova i traper kao takav.
“Britney je za mene kraljica trapera.", rekao je Humberto Leon i objasnio zašto su odabrali baš Britney za kampanju. "Jako je zanimljivo kad zapravo malo razmislimo o njenoj karijeri. Mogla se vezati za toliko brendova. Mogla biti modno lice za tisuće njih, ali nije. Ovo je prvi put da ulazi u ovaj dio modnog svijeta, što je za nas super cool i prava čast."
Međutim, ovo nije "povratak Britney" kao što mnogi kažu! Britney ima super uspješan stalan show u Las Vegasu, a njezini super zabavni videi razlog su zašto je toliko popularna na društvenim mrežama. Ma Britney je zakon! I izgleda fantastično!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.