Moda
Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju! Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju! Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju! Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju! Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju! Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju! Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju! 1/7

Brend Mai by Majda: Odjeća za kojom svi luduju!

Njena haljina Kiara prodala se u više od 2000 komada, pa možemo reći da je Majda otkrila što žene žele!

Tmurni zimski dan u Zagrebu koji, naravno, prati cjelodnevna prometna gužva, može uljepšati samo lijepa haljina u koju ćete se zaljubiti na prvi pogled. Dan kad smo porazgovarali s Majdom Postružin koja se krije iza sve poznatijeg brenda Mai by Majda, bio je upravo takav. Kada uđete u njen divan showroom na zapadu grada, kao da ste ušli u kakvu bajku. Sve je prepuno divnih boja - od crvene, preko nebesko plave do potpuno djevojačko roze, to su boje koje krase njenu posljednju kolekciju haljina, bluza, suknji i svega lijepog. Majda je vrlo simpatična žena koja je svoju ljubav prema modi pretočila u posao kojem dnevno daje apsolutno sve, osim kad je sa svojom dječicom i suprugom. U drugoj prostoriji showroma na zagrebačkom Dudovcu, krije se radionica u kojoj se čuje zvuk mašina koje rade punom parom, jer svakim danom Majda ima sve više narudžbi za svoja mala umjetnička djela u koja su se djevojke, žene i curice zaljubile na prvi pogled. No kako je sve zapravo započelo, otkrila nam je Majda.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL - Ja sam zapravo na tržištu već deset godina, a prvo sam krenula s nakitom. Ljudi su super reagirali na moje ideje, a uvijek sam se zapravo htjela baviti odjećom, no bilo me strah - priznaje.

Majda je svoj početak baš dobro odradila. Kaže da je strah razbila time da je iza sebe nakon nekog vremena izrađivanja nakita već imala svoju publiku koja je obožavala njen rad.

- Mislim da tu kod nas postoji određeno mjesto za neke dizajnere. No kad sam vidjela da ljudi vole moj stil pitala sam se: Hoću, neću... Ali kad sam napravila prvu haljinu, preko noći su reakcije bile odlične.

Ono što Majdu razlikuje od većine dizajnera na našoj sceni, jest što zaista puno pažnje posvećuje materijalima, a ako samo na par minuta prelistate fotografije njenih kreacija, odmah ćete primjetiti kako je sve poprilično romantično.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL - To je nekako moj stil. Možeš obući na tenisice, a možeš izgledati lijepo i ženstveno. Nisam neki ljubitelj moderne, futurističke mode. Više me privlači klasični Pariz, Francuska...

Sve je pamučno i jako udobno, što je Majdi jako bitno, a kaže kako joj je drago da su djevojke napokon počele kupovati pamučne haljine za svadbe umjesto onih od umjetnih materijala i kičastih modela. Pažnja koju posvećuje svakoj od klijentica je nešto što jednostavno ne možete zaboraviti. Do savršenstva će dovesti svaku naručenu haljinu, a zbog toga joj se svi i vraćaju.

 | Autor: Karmen Poznić Karmen Poznić Nova kolekcija

- Meni je bilo bitno otvoriti showroom blizu mog doma, kako bi u svakom trenutku mogla doći ovdje - objasnila je dizajnerica.

Majda nam je i ispričala kako obožava tu opuštenost žena koje dođu u njen showroom s prijateljicama, pa sjednu i popiju kavu ili se zadrže sat, sat i pol vremena. Vole taj ritual.

Naravno da se svaki dizajner sjeća svog prvog komada koji je napravio, tako i Majda, a haljina koju je prvu dizajnirala i danas je najtraženiji komad s njenim potpisom.

- To je bila moja ultrapopularna haljina Kiara. Ona je probila sve rekorde i ne znam točne brojke, ali je prodana u sigurno 2000 primjeraka - prisjeća se.

Ovo sigurno govori o tome kako je Majda otkrila što žene zapravo žele.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL - To se u principu dogodilo već s prvom haljinom. Žene su super reagirale i tako je sve krenulo, model po model. Neki se modeli nastavljaju od prvog dana... Uglavnom, većinom su to sve haljine s volanima - kaže Majda.

Kako je dizajneru uvijek najteže izabrati omiljeni komad iz svojih kolekcija, jer je to kao da majku pitate koje joj je najdraže dijete, zanimalo nas je može li se Majda odlučiti. Ova “koje ti je najdraže dijete” za brend Mai by Majda posebno se može upotrijebiti jer haljine nose imena njenih kćerkica. Nakon par sekundi razmišljanja, rekla je da je to tunika Ava. Majda je zapravo najčešće u haljinama ili u tunikama i trapericama, nije tip za cipele na petu.

- Baš zbog toga super mi je “Le trenirkica”... Morala sam je tako nazvati, da ima francuski prizvuk - kroz smijeh će dizajnerica.

- Uska haljina, ravnog kroja koja super izgleda na tenisice. Ja nisam baš tip za trenirke, a u njoj se osjećam kao u trenirci.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL Ako do sada još niste shvatili, Majdi je najveća inspiracija Francuska.

- Doslovno sam zaljubljena u sve francusko. Stalno se vraćam tamo i obožavam francusku obalu. Davne pedesete, šezdesete, filmovi, Azurna obala, ono vrijeme kad su žene bile dame. Volim da je žena - žena!

Osim Francuske, kao vječne inspiracije iz njenih kreacija stoji ljubav prema Chanelu, Dolce&Gabbani i Gucciju, za koji kaže da ju u posljednje vrijeme oduševljava.

- Ja sam stilski njegdje na pola puta između Chanela i Dolce&Gabbane - kaže.

Kako to obično ide, i Majda je s nakita prešla na odjeću, pa nas je zanimalo planira li u budućnosti svoj brend, koji je u samo dvije godine postao toliko popularan, proširiti na cipele ili torbice...

- U pregovorima sam za liniju cipela. Ali nikako da to izrealiziram... Treba mi puno vremena, jer sam perfekcionist. Želim to odraditi kako treba, pa ne žurim - kaže nam Majda.

Iza dizajnerice, kao i svih ljudi koji se u ovo vrijeme odluče na pokretanje vlastitog biznisa, stoji velika hrabrost, a kako je već desetljeće u ovom poslu, Majda je ohrabrila i mlade talentirane ljude koji možda poput nje razmišljaju bi li počeli ili ne...

Tekst je preuzet iz Budi.IN Chica uz koji na dar dobivate Argentum privjesak u obliku srca. Potražite ga na svim kioscima. 

 | Autor: arhiva arhiva

Photo: Danijel Berković/PIXSELL

Komentari 0