- Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju
- Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita kojeg karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje
- U glavnoj ulozi Borboleta kampanje je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković
Ova je kampanja pravo putovanje kroz estetiku old money elegancije te je tako klasični Cadillac u mocha nude nijansi postao savršena kulisa za prikaz Atelier kolekcije, stvarajući vizualni kontrast koji istovremeno budi nostalgiju i slavi suvremenost. Svaki komad iz Atelier kolekcije zapravo je mali umjetnički rad koji nosi svoj jedinstveni potpis, a Nika Turković svojom prirodnom elegancijom savršeno utjelovljuje modernu samouvjerenu ženu kojoj je namijenjena ova kolekcija.
Komadi u Atelier kolekciji ručno su izrađeni, a svaki detalj priča priču o predanosti savršenstvuu upravo je to razlog zbog kojeg je ova kolekcija vanvremenska investicija. U kolekciji se posebno ističe legendarna Lucky8 narukvica koja je ovog puta dobila svoju luksuznu verziju sa zlatnim leptirićem ukrašenim dijamantom.
“Lucky8 narukvica, osim što decentno dolazi do izražaja i “nosi sreću”, svakom vlasniku pruža i dodatnu vrijednost - svaka narukvica kupljena u zlatnoj verziji, odnosno Atelier kolekciji, dolazi s besplatnom zamjenom konca zauvijek, čime se naglašava posvećenost kvaliteti i dugotrajnosti te zahvalnost našim kupcima na vjernosti” - naglasila je osnivačica Borbolete, Tajana Lisičar.
Ljubitelji ekskluzivnog nakita Atelier kolekciju mogu kupiti u novootvorenom butiku u Masarykovoj 12 u Zagrebu te u Arena centru, a svi ostali noviteti dostupni su na webu www.borboleta.co.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.