Moda 02. lipnja 2021.

Bezvremena senuzalnost u novom ruhu. Zaviri u proljetnu kolekciju Intima mode

Intima moda
Luka Lajić. Intima moda
  • Zagrebački boutique donjeg rublja Intima moda predstavio je novu proljetnu kampanju nazvanu 'Spring awakening'
  • Kampanja donosi novu perspektivu na senzualnost mladenačke strasti i bezvremenost klasičnih komada donjeg rublja

Zagrebački boutique donjeg rublja Intima moda, koji već više od 20 godina uspješno posluje na lingerie tržištu, predstavlja novu proljetnu kampanju. Povodom rebrandinga s kojim se žele više okrenuti mlađoj populaciji pokrenuli su novi webshop, a proljetnom kolekcijom naziva 'Spring awakening' dali svježu perspektivu na bezvremenske klasike donjeg rublja. 

Intima moda | Autor: Luka Lajić Luka Lajić Intima moda

U ovoj modnoj igri stavljen je kontrast između svakodnevnog shapeweara i seksi večernjih komada, dok je poveznica osjećaj samopouzdanja u svakom nošenju. Za razliku od pomodnih brendova koji su se tek sada okrenuli konceptu body diversityja, Intima moda oduvijek u svome DNK ima čitav dijapazon konfekcijskih brojeva. Dok se prije shapewear kupovao u tajnosti, danas je on 'it' komad u ormaru svake suvremene žene. Neprisutnost kolorita vraća fokus na esencijalne tonove - crne, bijele i bež. Upravo to daje sklad i spontanu eleganciju svakodnevnoj garderobi i žena i muškaraca.

Intima moda | Autor: Luka Lajić Luka Lajić Intima moda

Posebnost ponude Intima mode su pomno probrani najkvalitetniji materijali poput stopostotnog pamuka i microfibre što je iznimno bitno kada je u pitanju izravan doticaj s kožom. Svi brendovi u ponudi boutiquea su trenutno najbolji talijanski, španjolski i hrvatski proizvođači donjeg rublja. Funkcionalnost i kvaliteta, uz dobar izgled, najbitniji su faktori pri selekciji asortimana. 

Intima moda | Autor: Luka Lajić Luka Lajić Intima moda

Fokus je stilistički odmak od klasične kampanje za donje rublje što se postiglo dodavanjem vintage jeansa koji daje dojam ležernosti. Kako je koncept osmišljen u duhu bezvremenskog, bilo je važno da ti komadi koji su dio priče budu upravo takvi, a tu se savršeno uklopio Mango Sticky Rice Vintage.

 | Autor: Intima moda

Kulisa ove fabule, prekrasna vila Eugena Winklera smještena u Preradovićevoj ulici u Zagrebu, dala je potpuni dojam klasične vizure. Styling i fotografiju potpisuje Luka Lajić, u ulozi modela pronašli su se Dea Cesar (Talia models) i Ivan Genda (IM Studio Model), makeup potpisuje Nika Žlof (@themakeupadvocate), a za cijelu produkciju zaslužna je PR agencija the Galerija (@thegalerija). Cijelu ponudu potražite na novom webshopu www.intimamoda.hr.

Komentari 0