- Elektricitet, koji je svojim otkrićem promijenio svijet, simbolično predstavlja središnju ulogu u igri energije i tijela u ovosezonskom izdanju najpoznatijeg tjedna mode u Hrvatskoj - Atelier ELECTRICITY!
- U tri dana, u zagrebačkom Family Mallu vidjet ćemo šest domaćih dizajnera i dvije samostalne revije
- Visoko naelektrizirana modna završnica bit će obilježena prvom samostalnom revijom brenda LukA couture na ovoj platformi
Vizualizacija predstavlja prvi korak na putu do inovacija, a održiva budućnost koja dolazi počiva na nedostižnoj prirodi energije i njezinom beskonačnom potencijalu. Elektricitet, koji je svojim otkrićem promijenio svijet, simbolično predstavlja središnju ulogu u igri energije i tijela u ovosezonskom izdanju najpoznatijeg tjedna mode u Hrvatskoj - Atelier ELECTRICITY!
Kad je haute couture u punom jeku, može proizvesti dovoljno energije da svojom koncepcijom osvijetli cijeli grad, a upravo će se to dogoditi od 18. do 20. listopada u zagrebačkom Family Mallu i cijelom svjetlosnom spektru domaćih modnih dizajnera i njihovih kreacija.
U tri dana, zvijezde domaće modne scene, na pistu će donijeti dašak svjetskih trendova. Prvi dan rezerviran je za samostalnu reviju modnog dvojca ELFS koji u skladu sa svojom filozofijom da je moda prvenstveno zabava, a odjeća dio lika kojeg igramo tajanstveno, najavljuju da ovaj put glavnu ulogu preuzima vamp žena koja utjelovljuje sofisticiranu seksepilnost i drskost s naglaskom – „Samouvjerenost je imperativ!“, istaknuo je Ivan Tandarić.
Kako to moda pridonosi koncepciji inovacije i evoluciji u svojoj punoj moći u četvrtak, 19. listopada, predstavit će čak četiri zvijezde domaće modne scene – Martina Herak, Morana Krklec, Jalizé Couture i Varteks. Visoko naelektrizirana modna završnica, u petak 20. listopada, bit će obilježena prvom samostalnom revijom brenda LukA couture na ovoj platformi.
„Riječ je o LukA DISCO couture kolekciji koja je posebna po izboru materijala koje brend ne koristi gotovo nikada, ali u kombinaciji s prepoznatljivim elementima poput perja i šljokica. Kompleksnost se očituje i kroz kolorit, ali i tonsku uklopljenost provučenu kroz disko elemente poput disko kugli, glazbe i vibracija koje ostavljaju vedar dojam uz dozu seksepila i bahatosti. Kolekcija je inspirirana sedamdesetima i početkom osamdesetih u duhu ljubavi i „čagice“, a ovakav se potpis događa samo jednom u životnom vijeku ovakvog brenda“, izjavio je dizajner Luka Grubišić.
Partneri četvrtog izdanja Ateliera su Family Mall, Absolut, Salon Premium, Profokus, Cotril, Mrs. Fogg, Cookie Factory, L’Adria, Opel, Alibi produkcija, Nestiom, poliklinika Binova i Poliklinika za oftalmologiju dr. Ritz.
Više informacija o nadolazećem modnom događanju može se pronaći na službenim kanalima – Facebook i Instagram stranici te YouTube kanalu.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.