Moda

ASOS je opet zaslužio veliki 'Bravo!'

ASOS je jedan od onih brendova koji se uvijek trudi biti što inkluzivniji - no za razliku od drugih brendova sa sličnim stavom, ASOS to radi još stepenicu više

Postoje brendovi poput H&M-a koji imaju široki raspon brojeva ili, recimo, Missguideda koji ima i plus size liniju, i to je prelijepo, no ASOS je uvjerljivo taj koji razbija granice kada je u pitanju modna industrija: ne brišu modelima strije, ne fotošopiraju kožu, prikazuju odjeću na različitim građama tijela i na vrlo različitim modelima.  | Autor: ASOS ASOS

Ususret sezoni festivala, ASOS je izdao tie-dye vodootporni kombinezon za korisnike invalidskih kolica, a na stranici ih je nosila britanska paraolimpijka Chloe Ball-Hopkins, koja ga je i dizajnirala. Chloe je ideja pala napamet nakon što je završila mokra na jednom festivalu, pa je poslala ASOS-u email. Kombinezon je napravljen tako da ima zip oko struka, što znači da je jednostavan za skidanje, a ima i vodootporni džep na grudima - upravo takvi sitni detalji puno znače osobama s invaliditetom, kaže Chloe, a pritom je htjela da osim što je praktičan, bude i pomodan.

Reakcije na Internetu su bile iznimno pozitivne, posebice od strane osoba s invaliditetom, koje su se složile kako se na ovakav komad odjeće čekalo i predugo. ASOS-u slijedi svaka pohvala za izradu kombinezona, ali i činjenicu da ga predstavlja upravo osoba s invaliditetom, a ASOS najvaljuje da će u prodaju staviti još odjeće koja bi trebala olakšati život osobama s invaliditetom. 

Photo: ASOS

Komentari 0