Moda 24. listopada 2022.

Answear slavi svoju prvu godinu u Hrvatskoj uz popuste do 50 posto

Answear.

Preko 200.000 Hrvata već je pronašlo svoju modnu inspiraciju na vodećem europskom webshopu za kupovinu odjeće

Online modna trgovina Answear slavi svoju prvu godišnjicu poslovanja u Hrvatskoj uz rođendanski popust do 50 posto na 100.000 proizvoda koji traje sve do 27. listopada. Ovaj je popularni europski brend, osim u Hrvatskoj, prisutan u još 10 zemalja, a poseban je po svojoj ponudi renomiranih modnih marki, odgovornom poslovanju, brzoj dostavi unutar 48 sati i besplatnom povratu.

U prvih je godinu dana web trgovina Answear.hr poslovala s preko 200.000 zadovoljnih kupaca koji su kupili preko 250.000 odjevnih predmeta, ne računajući obuću, modne dodatke i dodatke za uređenje doma. Zanimljivo je i da kupnja odjeće online više nije vezana uz boravak u domu jer se podjednako kupuje i s računala i s mobitela pa se kupnja u polovici slučajeva obavlja s bilo kojeg mjesta.

Što naručujemo

U prvih su godinu dana Hrvati s Answeara najviše naručivali tenisice, haljine, majice, torbice, kapute i cipele. Kad se radi o modnim markama, kupci s hrvatskog webshopa vjerni su brendovima Guess, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Desigual, Adidas, Inuikii, Ralph Lauren, Calvin Klein i BOSS.

Među najprodavanijima bio je i Answearov vlastiti brend Answear.Lab, koji inspiraciju crpi iz svijeta umjetnosti i kulture, a proizvodi se od održivih i ekoloških materijala, u suradnji s malim europskim tvornicama i nezavisnim dizajnerima. To su kolekcije odjeće u limitiranim količinama koje koriste potencijal lokalnih proizvođača, od materijala kao što su certificirani pamuk, lan, konoplja i poliester kreiran od recikliranih ribarskih mreža.

Moda kao poruka

Answear.Lab modu smatra sjajnim kanalom kojim se mogu komunicirati brojne važne poruke pa je aktivizam važan dio brenda. Aktivnim sudjelovanjem u zajednici, kroz donacije zakladama koje podržavaju djelovanje žena i sudjelovanjem u humanitarnim inicijativama poput pomoći ljudima u Ukrajini, ovaj brend postaje i više od podrške snažnim ženama i prakticiranja održive mode.

"Sretni smo što su nas hrvatski kupci tako dobro prihvatili i prepoznali vrijednost koju im donosimo. Sjajni brendovi po odličnim cijenama i dostava unutar 48 sati, pokazuju naše poštovanje prema tržištu. Uvijek zagovaramo održivo poslovanje u svim segmentima i smatramo da se prema svojim kupcima, ali i prema Zemlji, trebamo odnositi s poštovanjem. Vjerujemo da time potičemo i naše korisnike na razmišljanje o održivosti", izjavila je Sandra Gašparić, Country Managerica Answeara za Hrvatsku i Sloveniju.

Naručeni proizvodi od Answeara do kupaca dolaze u certificiranoj ambalaži koja je dobivena recikliranjem, a svi proizvodi iz iste narudžbe isporučuju se u jednom paketu. Osim toga, ista ambalaža koristi se i za mogući povrat naručenih proizvoda kako bi se smanjio ugljični otisak i nastanak nepotrebnog otpada.

Answear u svojoj ponudi nudi odjeću, obuću i modne dodatke više od 500 poznatih svjetskih marki te više od 200.000 proizvoda. Među njima su modne marke kao što su Diesel, Guess, Tommy Hilfinger, Valentino, DKNY, Moschino, Kenzo, Burberry i mnogi drugi. Na stranicama Answeara nalazi se odjeća i obuća iz najnovijih kolekcija i prema posljednjim trendovima za žene, muškarce i djecu.

O Answearu: 

Answear, online modna trgovina i vodeća europska internetska platforma za kupovinu odjeće, nudi preko 200 000 artikala. Riječ je o odjeći, obući i dodacima s potpisom preko 500 poznatih svjetskih modnih marki, kao što su MaxMara, Karl Lagerfeld, Adidas, Nike i New Balance, Levi’s i Wrangler, uz premium modne marke kao što su Diesel, Guess, Tommy Hilfiger i Valentino. Ovaj europski brend prisutan je u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Ukrajini, Rumunjskoj, Bugarskoj, Grčkoj, Sloveniji, na Cipru. Osim različitih oblika dostave, sigurnih načina plaćanja i mogućnosti dostave unutar 48 sati te besplatnog povrata proizvoda, svojim kupcima pruža dodatne benefite unutar programa Answear Club. Radi se o programu vjernosti uz koji je moguće ostvariti povlastice pa tako kupci zahvaljujući prikupljenim bodovima mogu kupovati i do 50 posto jeftinije.