Moda 31. srpnja 2016.

Ana Maria Ricov

Privatno.

Urbano razigrani komadi s naglašenim bojama, folklornim elementima i oznaka subkultura karakterziraju moj brend AMR. Ljubav prema modi rođena je još u srednjoj školi, što me odvelo i na Tekstilno-tehnološki fakultet.

2001. godine počinjem sudjelovati na brojnim modnim revijama i izložbama skica, a danas sam izgradila brend koji privlači samouvjerene žene koje ne slijede slijepo modne trendove.

Svoje kolekcije prikazujem u sklopu modnog projekta Dove Fashion.hr, a dio sam i dizajnerskog tima u sklopu projekta Fashion.hr Industrija za koju kreiram  dječje cipele za poznatu hrvatsku trgovinu obuće Bambi.

Slojevito odijevanje, poigravanje sa ženskom siluetom te funkcionalnost i udobnost odjeće na prvom su mi mjestu. Ipak svaka pojedina kolekcija, od koje se ističe ona za proljeće/ljeto 2011. i cruise kolekcija prikazana na Bolu 2011., zadržava moj razigran modni pečat koji prkosi modnim trendovima i nameće svoje vlastite.

Nakon jednosezonske stanke, ponovno sam predstavila kolekciju za svoj brand AMR za jesen/zimu 2012./2013. na Dove Fashionhru u kojoj sam se okrenula nešto ženstvenijim i zavodljivijim kreacijama, zadržavajući pri tome svoju prepoznatljivu estetiku u nešto smirenijim bojama.

Komentari 0