Hit badići svake godine nam se nameću diljem društvenih mreža, a i 2017. je rezervirana za njih
Ovo su provjereni dizajnerski labeli koji su već par sezona hit ljetni beachwear:
1.For Love &Lemons
Malo koja djevojka koja na dnevnoj bazi prati trendove s Instagrama nije čula za ovaj kul brend iz ne tako modno osviještenog Jacksona. Ipak, brzo su najbolje prijateljice i osnivačice brenda Gillian Rose Kern i Laura Hall shvatile kako će se trendi bikiniji i kupaći kostimi najbolje prodavati u Los Angelesu, centru zabava na plaži. For Love and Lemons kupaći kostimi dolaze s dodatkom custom made čipke i pažljivo utkanog veza. Otkud zanimljivo ime? Prvi zajednički i to uspješan projekt bio im je štand s limunadom, pa su tome u čast ubacile „Lemon“ u naziv tvrtke.
2. Solid&Striped
Brend koji u sebi vuče njujorške korijene, europski dizajn te japansku tehniku obrade tkanina. Nastao kao timski rad osnivača Isaaca Rossa i dizajnerice Morgan Curtis, ovaj brend se brzo nametnuo kao vodeći na području beachweara. Ti kupaći kostimi posebno su postali popularni kada je za Solid&Striped mini kolekciju dizajnirala Poppy Delevingne.
3. Minkpink
Svaka modno osviještena Australka zna da sve što dolazi s ovim imenom zrači seksipilom. Osnovan 2011. godine, brend je pokrenula Australka Rachel Evans koja je na ideju došla kroz razgovor s prijateljicama. Rachel ih je uvijek pitala, što bi one željele nositi na plaži? Tako se razvila ideja za brend koji je jedan od najbrže rastućih australskih modnih labela ikad: “Moda nije ozbiljna stvar, šoping bi trebao biti zabavno iskustvo. Željeli smo jednostavno kreirati brand koji bi utjelovio taj osjećaj“. I doista, u tome je uspjela. Ove kupaće kostime najčešće vidimo na glazbenim festivalima, ljetnim zabavama i na slikama s luksuznih krstarenja.
4. Seafolly
Još jedan brend koji vuče australske korijene i ujedno jedna od najstarijih modnih kuća s ovog popisa. Prvotnog imena „Peters Folly“, brend je nastao 1975. godine. Četiri godine kasnije label se preimenovao u današnjem ime „Seafolly“, kako bi se jače naglasila povezanost imena i robe koju nude. Do sredine devedesetih brand je proizvodio i odjeću za sport i slobodno vrijeme, ali su tu liniju ukinuli kako bi se posvetili brandingu kupaćih kostima. Njihova roba se mogla naručiti isključivo online i u multibrend prodavaonicama do 2011. godine, kada su otvorili svoj prvi dućan. Seafolly je posebno došao u središte pozornosti kada je 2015. Gigi Hadid, it model današnjice, bila njihovo zaštitno lice.
5. Marysia
Do prije dvije godine malo tko je znao za ovo dizajnersko ime, iako na tržištu postoje od 2009. godine. Osnivačica, Poljakinja i bivša balerina Maria Dobrzanska Reeves, savršeno je razumjela kako trebaju izgledati elegantni, efektni, minimalistički badići s pomakom. Prošle sezone obožavali smo badiće na jedno rame s predimenzioniranom mašnom preko prsa, kao i puderaste bikinije i jednodijelne kupaće kostime s malim polukružnim izrezima na porubu. Marysia je izbacila i liniju za djevojčice koja je posebno slatka.
6. Private Party
Ove badiće niste mogli izbjeći prošle godine. Bilo da si ih prvi put vidjela na društvenim mrežama ili na hot listama poznatih magazin, to ne znači da su ovi badići prošlost. Ni ove godine nećeš moći „pobjeći“ od njih. Ovaj viralno poznat ljetni statement komada nastao je kao ideja filmaša Patricka Monahana. Opsjednut pop kulturom, svjetlećim natpisima, glazbom i grafikama uopće, ovaj je kreativac dizajnirao cijelu kolekciju posvećenu kul natpisima. Osim jednodijelnih „badića“, Mohonan je dizajnirao i sportske majice, modne dodatke, odjeću za fitness, pa i odjeću za pse.
7. Kopper & Zink
Za kraj, još jedan australski brend, naravno. Ovo je jedan od prvih on line dućana koji se fokusirao prije svega na Instagram prodaju, jer gotovo sva roba koju objave na društvenim mrežama njihove ambasadorice nestaje sa zaliha. Kombinacija sportskih elemenata, dubokih proreza, vezanja i neizostavne brazilske gaćice zaslužne su za uspjeh kuće Kopper& Zink.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
golubica
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.