Moda

3 brenda koja voli Teyana Taylor

Slavni spot “Fade” sada je već daleko iza nje, a Teyana Taylor je u međuvremenu postala prava it djevojka koja na svom Instagram profile broji gotovo pet milijuna followera.

Upravo taj spot Kanyea Westa Teyanu je doveo na naslovnice magazina, te joj pomogao u karijeri. Ona je puno više od cure koja pleše u spotovima. Naime, Teyana Taylor je prvi put pred mikrofon stala s devet godina, a u međuvremenu je surađivala s brojnim glazbenicima. Između ostalog, radila je s Chrisom Brownom, Usherom i Omarionom. Naime, prije nekoliko mjeseci pokrenula je stranicu Fade To Fit, jer nakon vatrenog videa ponude od strane fitness brendova su počele pljuštati sa svih strana. Između ostalog, Chrissy Teigen i Kim Kardashian su među prvima nakon objave spota na svojim profilima zamolile Teyanu da im otkrije tajne svoje vještine. Teyana Taylor vježbanje čini toliko zabavnim! Spoj borilačkih sportova i plesnih pokreta nije nikakva novost koja se pojavila na fitness sceni, ali način na koji Teyana to prikazuje je više nego zabavan.

 | Autor:

Svi korisnici usluge Fade to Fit imaju pristup personaliziranim vježbama koje Teyana osmišljava za njih, kao i personalizirani meni koji će im pomoći da dođu u željenu formu. Kao nova fitness ikona, Teyana je idealna ambasadorica za brojne modne brendove. Kako priznaje, najradije nosi Air Jordan tenisice, kratke topove i preširoke hlače, a ovim brendovima koje rado nosi toga ne nedostaje u ponudi. Trenutno je zaštitno lice Reebokova modela tenisica Classics, a nedavno je i izbacila liniju Fade To Fitness. Radi se o odjeći za vježbanje i slobodne aktivnosti čiji se cjenovni rang kreće od 30 dolara za T shirt do 70 dolara, koliko se treba izdvojiti za donji dio stilizirane trenirke.

 | Autor:

1. Fear of God

Malo tko je ostao ravnodušan na Teyanine fotografije s plaže, a jedna od fotografija koja je najviše zapalila javnost je kombinacija T shirta branda Fear of God i minijaturnog donjeg dijela bikinija. Radi se o brandu koji je 2012. godine osnovao Jerry Lorenzo, samouki dizajner čija odjeća koketira s hip hop i grunge kulturom. Ono što brand FOG izdvaja iz mora ostalih brendova koji vole isticati kako dizajniraju odjeću za repere je način prezentacije. Moderni skinheadsi, kuće iz predgrađa i prikaz srednjeg sloja neki su od motiva koji se provlače kroz kampanje kuće Fear of God. Ako voliš uniseks odjeću koju ćete moći nositi i ti i tvoj dečko ili prijatelj ovo je pravi odabir za tebe. Istina, ovo je brand koji nije cijenom toliko dostupan široj javnosti s obzirom da karirani ljetni ogrtač dođe gotovo 1300 dolara!

 | Autor:

 | Autor:

2. House of CB

Iako ističe kako se najbolje osjeća u širokoj odjeći u kojoj može nesmetano plesati i kretati se općenito, Teyana Taylor voli i uske bandage haljine. Brand kojeg u takvim prilikama rado bira je House of CB. Ovaj brzorastući modni brand osnovala je 2010. godine tada 17-godišnja Conna Walker iz Londona. Estetika branda naginje (pre)naglašenom seksipilu, a jedne od njezinih najpoznatijih klijentica su i sestre Kardashian, Jenner i Hadid, kao i Jennifer Lopez. Cijene haljina i kombinezona sežu do 200 eura.

 | Autor:

 | Autor:

3. Alchemist

Nije klasičan brand, nego concept store koji od 2007. godine spaja najbolje od umjetnosti, arhitekture i dizajna uopće. Naime, Alchemist store je smješten u centru Miamija, a mjesto je to gdje se može kupiti dizajnerska odjeća s potpisom Isabel Marant, Givenchyja, Margiele, nakit Pamele Love, naočale Illesteva, pa i namještaj neprežaljene Zahe Hadid. No, kao i branding trgovine istog tipa, i Alchemist u svojoj ponudi izbacuje kapsulne kolekcije, pa je tako kolekcija naziva Paradise lost svoje mjesto našla i u Teyaninu ormaru. Doista, svi hip hop umjetnici već su prigrlili odjeću tog potpisa.

 | Autor:  | Autor:

Photo: Reebok

Komentari 0