Modna kuća Burberry nedavno je objavila globalnu kampanju za proljeće/ljeto 2013. Novo zaštitno lice ovog cijenjenog brenda jest mladi Romeo Beckham, koji je pokazao svijetu kako je naslijedio karizmu i fotogeničnost od svojih roditelja.
“Ovosezonska kampanja žari zaraznom energijom mlade postave starih i novih članova Burberry obitelji. Uz Caru, Edieja, Charlieja i Alexa pridružili su se Max i Romeo, koji su sretni što surađuju s njima i ustvari su im ukrali show. Veoma smo se zabavili snimajući za kampanju i mislim da se to vidi kroz slike koje stvarno odražavaju optimizam duha kolekcije", komentirao je glavni kreativni direktor Christopher Bailey.
Ova modna kuća je poznata po dugotrajnoj suradnji s mladim britanskim talentima u nastajanju. Tako i ovu kampanju označava dinamična postava, pojačavajući njihove individualne osobnosti i utjelovljujući karakter kolekcije za 2013., kao i modne marke danas. Zaštitna lica Burberry-a tako jesu: Cara Delevingne, Edie Campbell, Charlotte Wiggins, Alex Dunstan, Charlie France, Max Rendell te glavna modna vijest - Romeo Beckham.
Pod kretivnim vodstvom Christopher Baileya, kampanja koju je snimio Mario Testino ističe mušku i žensku kultnu odjeću, koja će biti dostupna u trgovinama širom svijeta od 3. siječnja 2013. Kao glavni trendovi nametnuli su se popularan trench coat, bomber jakne, korzeti i štitnici. Od boja dominiraju metalik ružičasta, plava i zelena, dok su kao tkanine korištene metalik koža, čipka i saten. Modne dodatke za novu sezonu čine torbe Blaze Bag te sunčane naočale The Splash.
Posebna poslastica ove sezone jest bogat multimedijski sadržaj koji uključuje slike i video. Kampanju ćete tako moći otkrivati kroz online i offline platforme ove modne marke tokom cijele sezone.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.