Love&Sex
Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac 1/8 Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac

Drugačija i hrabra kampanja vjenčanica Diane Viljevac

Dizajnerica Diana Viljevac predstavila kampanju za svoju prvu bridal liniju vjenčanica

Odabir vjenčanice zasigurno spada u jednu od najvažnijih odluka svake žene. Upravo za taj poseban dan žene iznimnu pažnju posvećuju svakom detalju, haljina mora biti savršena i ispuniti svaku želju buduće mlade, mjesta kompromisu tu nema.

 | Autor: Jakov Baričić Jakov Baričić

Vođena upravo idejom da je želja svake žene individualna i da svaka žena za svoj najvažniji dan točno zna što želi, dizajnerica Diana Viljevac osmislila je svoju prvu bridal liniju vjenčanica. Ovakve nekonvencionalne i moderne vjenčanice nastale su kao potreba za nečim novim, kao odgovor na zahtjeve svake buduće mlade koja više ne želi biti ukalupljena u predodređene vizije vjenčanice.

 | Autor: Jakov Baričić Jakov Baričić

Ovo nisu klasične vjenčanice, ovo su vjenčanice za svaku ženu koja zna što hoće. Iako na većini haljina prevladava bijela boja, kolorit je raznovrstan, od sive, roze do puderaste nijanse. Kolekcija se sastoji od deset modela koji nemaju jedinstvenu poveznicu baš zato kako bih svaka žena mogla pronaći upravo ono što želi.

 | Autor: Jakov Baričić Jakov Baričić

Važno kod vjenčanica je da njihova cijena ne prelazi cijenu najma vjenčanica u salonima, a cjenovni rang je od 5.300kn – 9.000kn (10% popusta na gotovinu). Nakon što je ove sezone predstavila prvu ready to wear kolekciju, bridal linija bila je logičan slijed u radu dizajnerice.

Photo: Jakov Baričić

Komentari 0