Dovoljan je samo jedan pogled na Lindu Evangelistu kako bi se vidjelo zbog čega je bila jedan od super modela 90tih. No, Linda osvaja objektive i s 47 godina. Ovaj put je odabrana za zaštitno lice poznate francuske kuće Chanel.
Ispred objektiva modnog gurua Karl Lagerfelda super model je pozirao za novu kolekciju sunčanih i dioptrijskih naočala za proljeće i ljeto 2012. Lajt motiv kampanje su motorističke utrke.
Crna i bijela boja izvrsno se uklapaju sa živim i jarkim bojama, poput žute, plave, zelene, narančaste i crvene. Dominiraju glomazne sunčane naočale koje dozivaju 60-te, dok je linija dioptrijskih naočala ponešto ozbiljnija u školskom duhu.
Kolekcijom dominiraju dva stila – pop art i dvobojni modeli. Pop art doziva vrelo ljeto svojim okvirima u pojama žute, zelene, crvene, plave, pink i metalik sive. Širenje optimizma glavna je krilatica. Dvobojne naočale predstavljaju zanimljivu kombinaciju boja koja će se svidjeti ljubiteljicama klasike.
U galeriji provjerite novu kampanju, kako su se Linda Evangelista i Karl Lagerfeld proveli na snimanju te pojedine modele iz nove kolekcije...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.