Life&style

Ovo je iznenađenje - Hrvatice su otkrile koliko sudjeluju u kućanskim poslovima

  • Jesu li za kućanske poslove odgovorne žene? Ili muškarci? Ili podjednako?
  • miss7 je i ove godine proveo istraživanje o navikama, stavovima i omiljenim brendovima žena u Hrvatskoj
  • Žene su, između ostalog, otkrile i smatraju li da su žene odgovorne za poslove oko čišćenja kuće 

Kada je riječ o kućanskim poslovima, još uvijek prevladava rodno stereotipna podjela posla. Većina poslova ipak pada na ženu. Muškarci će nerijetko istaknuti kako obavljaju sve vanjske poslove oko kuće i da vode brigu o automobilu, no činjenica je da se ženama pripisuju poslovi koje treba obavljati gotovo svakodnevno. Tako se, na primjer, ženskim poslovima smatraju kuhanje, peglanje, usisavanje, pranje posuđa, pranje rublja, čišćenje, odlazak u kupovinu... 

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

No što o svemu tome misle žene u Hrvatskoj i smatraju li da su one odgovorne za poslove oko čišćenja kuće?! miss7 je i ove godine proveo veliko istraživanje o navikama, stavovima i omiljenim brendovima žena u Hrvatskoj. Žene u dobi od 20 do 55 godina odgovorile su na brojna pitanja o različitim aspektima života, njihovim navikama, stavovima, proizvodima koje kupuju, markama koje su zadobile njihovo povjerenje, načinu kako raspodjeljuju svoj novac i općenito o njihovoj potrošačkoj kulturi. Žene su nam otkrile svoje preference u gotovo svim kategorijama života, a između ostalog i stav o obavljanju kućanskih poslova. 

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

Naime, čak 52,6 posto žena uopće se ne slaže da su žene odgovorne za poslove oko čišćenja kuće. S druge strane, čak 78,2 posto žena najviše brine o nabavi namirnica za kućanstvo. U skupini žena starijih od 35 godina taj postotak raste na čak 92,8 posto. Nadalje, 45,6 posto žena smatra kako je jako važno ne robovati pravilima i očekivanjima društva. 

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

Prema ovim rezultatima, mogli bismo zaključiti kako Hrvatice smatraju da nisu odgovorne za kućanske poslove i ne robuju društvenim očekivanjima, ali da ih unatoč tome većim dijelom obavljaju, barem kada se radi o nabavci namirnica za kućanstvo. 

Istraživanje je provedeno već treću godinu zaredom, ali ovog puta na najvećem uzorku do sada - sudjelovalo je čak pet tisuća čitateljica miss7. Otkrile su nam svoje preference u gotovo svim kategorijama života i birale su između brendova prisutnih na hrvatskom tržištu. Odabrale su svoje omiljene proizvode u različitim kategorijama - omiljeno piće (kava, čaj, voda, mlijeko, sokovi, energetski napici...), hrana (omiljena čokolada, sladoled, žitarice, tjestenina, juha, hrana za ljubimce...), mjesto za kupuju namirnica, šoping centar, trgovina odjeće i obuće, sportski brend, kozmetika, marka mobitela, banka, kartica... miss7 će odabranim proizvodima Hrvatica dodijeliti priznanje koje zaslužuju - nagradu Woman's Choice Award.

Svečana dodjela priznanja održat će se 19. lipnja u Smaragdnoj dvorani luksuznog hotela Esplanade, a live prijenos moći ćeš i ti pratiti na miss7 i Digital Takeover Facebook stranicama. Za razliku od prijašnjih godina, zbog novonastale situacije, dodjela će se održati bez uzvanika. Dobitnici priznanja uključit će se u live prijenos putem video poziva. Program će i ove godine voditi poznata televizijska voditeljica Danijela Trbović

Poznata je činjenica da su žene veći potrošači u odnosu na muškarce, a miss7 je i ove godine omogućio ženama u Hrvatskoj da se čuje njihov glas i da saznamo koji su im najdraži brendovi. Više od 5.000 Hrvatica glasalo je za omiljene brendove i odabralo svoje favorite, a ovo su neki od njih - kao omiljeni brend preparativne kozmetike izabrale su Niveu, najpopularnijom loyalty karticom proglasile su dm active beauty karticu, omiljena banka im je PBZ, a najdraža kreditna kartica je VISA, dok im je Arena Centar omiljeno mjesto za shopping. miss7 će odabranim proizvodima dodijeliti priznanje koje zaslužuju - nagradu Woman's Choice Award.

Photo: None

Komentari 0