Life&style

Zarin brend Oysho predstavio je zabavne društvene igre, pozovi ekipu na Bingo ili Master Mind

  • Zarin  brend Oysho poznat je po sportskoj odjeći i obući te dodacima
  • Novost u ponudi su društvene igre koje se nalaze u kategoriji za vikend opuštanje
  • Mikado, Bingo, Backgammon, Master Mind... samo su neke od zanimljivih igara koje dolaze u drvenom izdanju

U posljednje vrijeme sve više vremena provodimo kod kuće s obitelji pa su se promijenile i naše navike kad je u pitanju kupovina. U drugi plan smo stavili haljine, štikle i odjeću za izlaske, a trenirke i tajice postale su dio naših svakodnevnih outfita. Isto tako porasla je i kupnja raznih društvenih igara koje zabavljaju cijelu obitelj te skraćuju vrijeme. 

Možda vas zanima Jastuci, tepisi, društvene igre... Stradivarius kolekcija proizvoda za dom stvorena je za uživanje Rubrika Life&style Life&style

Nedavno je Stradivarius predstavio nekoliko klasičnih društvenih igra u novom izdanju, a upravo je to napravio i Zarin brend Oysho. Oysho je inače poznat po ponudi sportske odjeće, obuće te dodataka ovog puta nas je ugodno iznenadio svojim logičnim izborom artikala. 

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp Bingo, 499,90 kn

U ponudi se nalazi čak pet društvenih igra - Bingo, Mikado, Master Mind, Backgammon te stup od drvenih blokova koji je vrlo sličan Jengi. 

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Sve je napravljeno od svjetlo smeđeg drva pa nas podsjeća na igre iz djetinjstva, ali i izgledaju veoma profinjeno. Najviše novca ćeš morati izdvojiti za Bingo čija je cijena 449,90 kuna, a zatim za Backgammon po cijeni od 249,90 kn. 

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Cijena Master Mind igre je 229,90 kn, a drveni blokovi su 99,90 kn te je Mikado po cijeni od 59,90 kn. Uz svaku igru, naravno, stižu i pripadajuće figurice. Osim što smo ih odmah poželjeli sve imati, idealan su poklon za nečiji rođendan ili nadolazeće blagdane. Isto tako super izgledaju kao i ukras u domu, a već se možemo zamisliti kako iih igramo u obiteljskom okruženju. 

Photo: PR/WhatsApp

Komentari 0