- Ne treba pisati uvijek samo o beletristici, premda su nam romani uvijek pri srcu
- Nerijetko i neka bublicistička knjiga postane svjetski bestseller, a nekima od ovih naslova to je suđeno
- No, nova izdanja nisu sve! Evo što nam donosi mjesec publicistike
Istina, možda je manje čitana od ljubića ili krimića, ali tko kaže da se publicistila ne čita? Posebno kad su naslovi ovako zanimljivi! Četiri nova publicistička naslova predstavio je V.B.Z. (posebno nas je zainterisirala 'Zanimljiva povijest seksa'), ali to nije sve. Ova izdavačka kuća listopad je proglasila mjesecom publicistike - zvuči kao dobri popusti!
Kate Lister: 'Zanimljiva povijest seksa'
Čin seksa nije se promijenio od prapočetaka ljudskoga roda, ali načini na koje društvo doživljava seks i diktira ono što je u njemu prihvatljivo jako se razlikuju kroz povijesna razdoblja. Britanska povjesničarka i predavačica dr. Kate Lister u knjizi 'Zanimljiva povijest seksa' vodi nas na duhovito, poučno i otvoreno putovanje kroz seksualne običaje i percepciju intimnosti kroz stoljeća. Knjiga razotkriva mitove, tabue i kulturne norme, pokazujući kako su se ideje o seksu mijenjale kroz povijest i što nam govore o današnjem društvu.
Polazeći od toga da su ljudi jedina stvorenja koja stigmatiziraju određene seksualne prakse, dr. Kate Lister u 'Zanimljivoj povijesti seksa' iznosi uzbudljive spoznaje iz svojih istraživanja. Duhovita i dinamična, ova neuobičajena povijest prati razne poznate, bizarne i nečuvene seksualne običaje od osvita civilizacije do danas, uz intrigantne slikovne priloge.
Cijena: 26,90 eura
Mel Robins: 'Teorija pusti ih'
Mel Robbins autorica je globalnog bestselera 'Pravilo 5 sekundi', a u svojoj novoj knjizi 'Teorija pusti ih donosi jednostavnu metodu za svakodnevni život. Ako imaš osjećaj da stojiš na mjestu i ne možeš biti uistinu sretna, problem možda nije u tebi. Problem je u moći koju daješ drugim ljudima. Kroz motivirajuće savjete i osobne primjere, Mel Robbins pokazuje kako nas sposobnost da ‛pustimo’ tuđa očekivanja, drame i mišljenja može osloboditi i usmjeriti prema vlastitim ciljevima.
Teorija Pusti ih
U ovoj knjizi naučit nas kako dvije riječi – pusti ih – mogu osloboditi. Osloboditi nas iscrpljujućih pokušaja da držite sve pod kontrolom i udovoljavate svima oko sebe. Pomoći nam da se riješimo nepotrebnog stresa koji doživljavamo svakodnevno. Teorija pusti ih dokazana je metoda koja će poučiti kako zaštititi svoje vrijeme i energiju te se usredotočiti na ono što je nama važno.
Cijena: 22,90 eura
Tom Butler-Bowdon: '50 klasika psihologije'
Knjiga '50 klasika psihologije' Toma Butler‑Bowdona donosi pregled ključnih djela i ideja koje su oblikovale razumijevanje ljudske psihe i ponašanja. Na temelju 50 knjiga, stotina ideja i više od jednog stoljeća psihološkog promišljanja, bavi se nekima od najzanimljivijih pitanja: što nas motivira, zašto osjećamo i reagiramo na određeni način, kako funkcionira naš mozak i kako oblikujemo osjećaj vlastita identiteta. Autor sažima spoznaje od Freuda i Junga do suvremenih autora poput Golemana, čineći ovu knjigu savršenim polazištem za sve koji žele razumjeti temelje psihološke misli.
50 klasika psihologije
Novo, izmijenjeno izdanje bestselera '50 klasika psihologije' uvodi vas u najpoznatije teorije i djela klasične i popularne psihologije. Istražuje važne psihoterapijske pravce (psihoanaliza, bihevioralna psihologija, gestalt psihologija…), a bavi se i suvremenim djelima popularne psihologije, poput 'Koju igru igraš?' Erica Bernea i 'Treptaja' Malcolma Gladwella.
Cijena: 27,90 eura
Jamie Kern Lima: 'Vrijedim'
Jamie Kern Lima, autorica bestselera New York Timesa 'Believe IT' i 'Vrijedim' ('Worthy'), poduzetnica koja je od konobarice postala osnivačica luksuznog kozmetičkog brenda IT Cosmetics, u ovoj knjizi donosi nadahnjujući i ohrabrujući vodič za buđenje samopouzdanja, ljubavi prema sebi i osjećaja vlastite vrijednosti. Autorica i poduzetnica u inspirativnom naslovu 'Vrijedim' dijeli vlastito životno putovanje od konobarice do osnivačice uspješne kozmetičke tvrtke IT Cosmetics. S iskrenošću i toplinom potiče čitatelje da prepoznaju svoju vrijednost, prestanu sumnjati u sebe i nauče vjerovati u vlastiti glas.
Ako si ikada sumnjala u sebe, podcjenjivala svoje talente, osjećala se poput varalice ili živjela prema tuđim očekivanjima, ovo je knjiga za tebe. 'Vrijedim' otkriva kako se osloboditi straha, prestati ugađati drugima i postati ono što uistinu jesmo jer zaslužujemo više, bolje i iskrenije.
Cijena: 17,90 eura
V.B.Z.-ov mjesec publicistike donosi popuste do 50%
Inače, izdavačka kuća V.B.Z. lispopad je proglasila mjesecom publicistike pa popusti na sve publicističke naslove traju do 31. 10, a idu sve do 50 posto manjih cijena. U "listopadu za nove ideje" tako uživamo u knjigama koje potiču znatiželju i otvaraju nove perspektive, od popularne znanosti, psihologije, ekonomije i društva, povijesti i politike do inspirativnih biografija i memoara.
Ponuda vrijedi i u V.B.Z.-ovim knjižarama i na njihovom web shopu vbz.hr (dostava je besplatna za narudžbe iznad 40 eura), a akciji su se uz V.B.Z. pridružili vodeći hrvatski izdavači Mozaik knjiga, Profil, Sandorf, Egmont, Koncept izdavaštvo, Fokus komunikacije i Fraktura, a popusti idu do čak -50%!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.