- Humanitarno edukativna kampanja udruge Marra Altrui ima za cilj osvijestiti javnost o mogućnostima mikropigmentacije za žene tijekom i nakon kemoterapije te za oboljele od alopecije
- U udruzi Marra Altrui fokusirani su na žene koje se suoče s dijagnozom karcinoma te im nude mogućnosti repigmentiranja obrva te nakon djelomične ili potpune mastektomije i 3D repigmentiranje areole i bradavice
- 'Želja nam je da naše klijentice ne vide svoje ožiljke u ogledalima, već da ponovno pronađu radost, te se osjećaju ženstveno i privlačno' kaže predsjednica udruge
'Zajedno brišemo ožiljke' slogan je humanitarno edukativne kampanje udruge Marra Altrui koja ima za cilj osvijestiti javnost o mogućnostima mikropigmentacije za žene tijekom i nakon kemoterapije te za oboljele od alopecije.
U udruzi Marra Altrui fokusirani su na žene koje se, bez obzira na redovite preglede, suoče s dijagnozom karcinoma te im nude mogućnosti repigmentiranja obrva te nakon djelomične ili potpune mastektomije i 3D repigmentiranje areole i bradavice. Nažalost rak dojke nerijetko zahtijeva operativni zahvat koji je u većini slučajeva bez poštede areole i bradavice. Rekonstruktivnom tehnikom, u udruzi Marra Altrui žene mogu proći kroz repigmentaciju bradavica ili područja areole što pridonosi njihovom samopouzdanju i zdravom pogledu na svoje tijelo.
Mikropigmentacija grudi radi se iz više razloga – estetskih, fizičkih i psiholoških. Tretmanom 3D rekonstrukcije areola i mamila postiže se gotovo prirodan izgled grudi, pri čemu se koriste različite tehnike i kombinacije boja. Trodimenzionalna, multi-tonska tetovaža koristi se za stvaranje percepcije dubine. U slučaju jednostrane mastektomije, areola i bradavica koordinirani su sa susjednom dojkom. Kod pacijentica koje su imale rekonstrukciju bradavice, dimenzionalni se učinak koristi za ponovno pigmentiranje nove bradavice i stvaranje okolnog kompleksa areole.
'Želja nam je da naše klijentice ne vide svoje ožiljke u ogledalima, već da ponovno pronađu radost, te se osjećaju ženstveno i privlačno. Naglasila bih važnost psihološkog stanja žena u svim fazama liječenja i nakon rekonstrukcije dojki. Brisanje njihovih ožiljaka čini ih cjelovitima i spremnima za nastavak privatnog i poslovnog života. Ova kampanja mi je stoga iznimno važna jer se nadam da ćemo širenjem znanja o mogućim postupcima pomoći ženama u vraćanju njihovog samopouzdanja. Zahvalna sam što su neki od najvećih stručnjaka iz marketinške industrije prepoznali naša nastojanja te uložili svoj rad i vrijeme na kreiranju ove kampanje.' - izjavila je Marija Butković, osnivačica i predsjednica udruge Marra Altrui.
Okosnicu kampanje čini video spot koji ima za cilj promovirati rad udruge, a kojeg možete pogledati na ovoj poveznici. Video prikazuje tri žene različite dobi suočene s istim nedostatkom, a Marra Altrui im pomaže vratiti onaj dio koji nedostaje kako bi se osjećale cjelovito.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.