Life&style

Woman’s Choice Awards 2025: Otkrivamo brendove koje žene u Hrvatskoj najviše vole, koriste i preporučuju

  • Održana je dodjela nagrada Woman's Choice 2025.
  • U prostoru Rooftop Laterala, na samom vrhu Zagreba, miss7 je okupio predstavnike najuspješnijih brendova u Hrvatskoj
  • Za pobjedničke brendove do sada je glasalo preko 60.000 žena!

U velikoj anketi portala miss7, žene iz cijele Hrvatske i ove su godine birale svoje omiljene brendove – one kojima najviše vjeruju, koje redovito koriste i koje uvijek preporučuju drugima. Nagrade Woman’s Choice Awards i ove su godine dodijeljene u nekoliko kategorija, a svi dobitnici imaju jednu zajedničku stvar – njihov izbor dolazi direktno od žena.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Tijekom osam godina postojanja nagrade, u glasanju je sudjelovalo više od 60.000 žena. Zato je ova nagrada tako posebna jer iza svakog naslova “najbolje” ne stoji žiri, nego zajednica stvarnih žena sa stvarnim iskustvima.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell  | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Pobjedničke brendove proslavili smo na samom vrhu Zagreba, u prekrasnoj atmosferi Rooftop Laterala i uz odličnu glazbu DJ Rea te fine zalogaje. Program je vodila uvijek zabavna Daniela Trbović, a direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata Marcela Rukavina istaknula je:

"miss7 je snažan multimedijski brend prisutan na TikToku, Instagramu i Facebooku, koji svakodnevno osluškuje, podržava i povezuje žene. Uz miss7 tu su i naši specijalizirani portali — missMAMA, missZDRAVA i missGASTRO, a ukupni doseg naše miss7 zajednice veći je od 2,6 milijuna internet korisnika. Čestitamo svim dobitnicima i veselimo se što zajedno možemo proslaviti vaše uspjehe".

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell  | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

A tko su pobjednički brendovi? 

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kada je riječ o negaziranoj vodi, apsolutni favorit među ženama i ove je godine Jana, a u kategoriji gazirane vode to je Jamnica. Nagrade je preuzela Anita Glavaš Vujić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kad žene biraju svoju omiljenu kavu, pobjedu odnosi brend kojem vjeruju za jutarnje buđenje i popodnevne pauze – Nescafé. Nagradu je preuzela Helena Radić Bosanac.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Najbolji sladoled po izboru žena je neodoljivi klasik s karakterom Ledo King., a nagradu su preuzele Andrea Klišanić i Dijana Buzjak.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U kategoriji žitarica, žene su najviše glasova dale brendu koji spaja dobar okus i osjećaj lakoće – Nestlé Fitness. a nagradu je također preuzela Helena Radić Bosanac.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kad govorimo o majonezi, najviše žena svoje povjerenje daje Zvijezdi, bez koje su mnogi recepti nezamislivi. Nagradu su preuzele Lidija Đukić i Jelena Vrandečić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U kategoriji dodataka jelima, kao i mnogo puta do sada, pobjedu odnosi legendarna  Vegeta, a nagradu su preuzele Dora Mesić, Iva Zvonar i Kristina Turk.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Žene koje biraju plant based proizvode najčešće se odlučuju za dmBio, brend koji spaja kvalitetu, održivost i dostupnost, a nagradu je preuzela Andrea Jajetić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Za one koje izbjegavaju gluten, najbolji bezglutenski brend prema glasovima žena je – SPAR free from. Nagradu su preuzeli Ivana Aničić i Dominik Genc.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kad je u pitanju zdravlje probave, žene najviše vjeruju Bioreli, koja je odnijela titulu omiljenog probiotika, a nagradu je preuzela Ines Simunić Ivanišević.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U kategoriji dodataka prehrani, brend koji se istaknuo pouzdanošću i učinkovitošću je Solgar, a nagradu su preuzele Martina Galoić, Mateja Cestar i Monika Bačić Vlahović..

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kombinaciju dodataka prehrani s kolagenom žene najradije biraju u obliku proizvoda brenda Yasenka, koji odnosi pobjedu u ovoj kategoriji. Nagradu je preuzela Ana Prkačin. 

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kada je riječ o ženskim parfemima, žene su najviše glasova dale elegantnoj i bezvremenskoj mirisnoj ikoni – Lancôme. Nagradu je preuzela Ana Marija Marković. 

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Za njegu lica uz pomoć moderne tehnologije, žene su najviše povjerenja dale Foreo LED maskama za lice, a nagradu je preuzela Stella Crnobrnja. 

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kad govorimo o uređajima za epilaciju, najviše žena svoju kožu povjerava brendu Philips., a nagrade su preuzele Karla Ćurlić i Antonija Rođak. 

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U kategoriji nakita, titulu najomiljenijeg nosi brend koji već godinama nudi personalizirane i posebne komade – Pandora. Nagradu su preuzele Ines Vitez, Tanja Topolovec, Božana Kerošević i Leonarda Tenšek.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Najboljim shopping centrom po mišljenju žena proglašen je Arena Centar, mjesto susreta, mode i zabave, a nagradu su preuzele Matea Marković, Kristina Rak i Sanja Vladić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kada žene biraju svoju omiljenu parfumeriju ili drogeriju, najviše povjerenja dale su dm-u, a nagradu je preuzela Karmen Kovaček Lilek. 

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Za sve što je potrebno za uređenje doma, ženama je favorit IKEA koja je i ove godine osvojila titulu omiljene trgovine za dom. Nagradu je preuzela Olivera Rakinić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kad je riječ o potrebama kućnih ljubimaca, žene najviše vjeruju trgovini ZOOCITY, a nagradu su preuzele Dora Filipović i Maja Žilić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Najbolja trgovina raznovrsnog asortimana za dom i obitelj po mišljenju žena je Pepco, zbog pristupačnosti i ponude za sve uzraste. Nagradu su preuzele Lucia Zoričić Stojanovski, Martina Vicić, Marina Bajić i Renata Krajačić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U kategoriji loyalty kartica drogerija, najviše se koristi i najviše voli – dm active beauty kartica, a nagradu su preuzele Karmen Kovaček Lilek i Andrea Jajetić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Za loyalty karticu benzinskih postaja, žene najčešće biraju INA Loyalty, a nagradu su preuzeli Milan Stojić, Sandra Peternek, Antonio Markanović i Ana Žic.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Najpouzdaniji brend bijele tehnike prema mišljenju žena je Gorenje, poznat po dugovječnosti i funkcionalnosti, a nagradu je preuzela Stella Nišević.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kada se bira najbolji automobil, žene najviše glasova daju Audiju, brendu koji spaja performanse i eleganciju. Nagradu je preuzela Ivana Nevistić Sabljić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U kategoriji električnih vozila, najviše žena bira Tesla automobile, kao sinonim za inovaciju i održivu mobilnost. Nagradu su preuzeli Tomislav Milakara i Lea Staničić.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Najbolja benzinska postaja po izboru žena i ove godine je INA, a nagradu su preuzeli Milan Stojić, Sandra Peternek, Antonio Markanović i Ana Žic.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

Kad je riječ o financijama, žene najviše povjerenja daju Privrednoj banci Zagreb, koja odnosi titulu najbolje banke. Nagradu su preuzele Suzana Markotić Šilović i Irena Markolini.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U kategoriji kreditnih kartica, najviše se koristi i najviše vjeruje Visa kartici. Nagradu su preuzeli Martin Živković i Nina Bošnjak.

Što nagrada znači potrošačicama – a što brendovima?

Woman’s Choice Award nije samo priznanje brendovima – ona predstavlja i svojevrsnu mapu povjerenja za sve žene koje se svakodnevno odlučuju kako, gdje i na što će trošiti svoj novac. Biti “woman’s choice” znači biti dio svakodnevice, navika i preferencija žena u različitim aspektima života, od ljepote i zdravlja do tehnologije i financija.

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

 | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell  | Autor: Neva Žganec/Pixsell Neva Žganec/Pixsell

U vremenu kad je povjerenje najvrjednija valuta, Woman’s Choice Awards brendovima daje jasan signal: ovo je dokaz da radite nešto dobro – i da žene to prepoznaju.

Photo: Neva Žganec/Pixsell