- Održana je dodjela nagrada Woman's Choice 2025.
- U prostoru Rooftop Laterala, na samom vrhu Zagreba, miss7 je okupio predstavnike najuspješnijih brendova u Hrvatskoj
- Za pobjedničke brendove do sada je glasalo preko 60.000 žena!
U velikoj anketi portala miss7, žene iz cijele Hrvatske i ove su godine birale svoje omiljene brendove – one kojima najviše vjeruju, koje redovito koriste i koje uvijek preporučuju drugima. Nagrade Woman’s Choice Awards i ove su godine dodijeljene u nekoliko kategorija, a svi dobitnici imaju jednu zajedničku stvar – njihov izbor dolazi direktno od žena.
Tijekom osam godina postojanja nagrade, u glasanju je sudjelovalo više od 60.000 žena. Zato je ova nagrada tako posebna jer iza svakog naslova “najbolje” ne stoji žiri, nego zajednica stvarnih žena sa stvarnim iskustvima.
Pobjedničke brendove proslavili smo na samom vrhu Zagreba, u prekrasnoj atmosferi Rooftop Laterala i uz odličnu glazbu DJ Rea te fine zalogaje. Program je vodila uvijek zabavna Daniela Trbović, a direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata Marcela Rukavina istaknula je:
"miss7 je snažan multimedijski brend prisutan na TikToku, Instagramu i Facebooku, koji svakodnevno osluškuje, podržava i povezuje žene. Uz miss7 tu su i naši specijalizirani portali — missMAMA, missZDRAVA i missGASTRO, a ukupni doseg naše miss7 zajednice veći je od 2,6 milijuna internet korisnika. Čestitamo svim dobitnicima i veselimo se što zajedno možemo proslaviti vaše uspjehe".
A tko su pobjednički brendovi?
Kada je riječ o negaziranoj vodi, apsolutni favorit među ženama i ove je godine Jana, a u kategoriji gazirane vode to je Jamnica. Nagrade je preuzela Anita Glavaš Vujić.
Kad žene biraju svoju omiljenu kavu, pobjedu odnosi brend kojem vjeruju za jutarnje buđenje i popodnevne pauze – Nescafé. Nagradu je preuzela Helena Radić Bosanac.
Najbolji sladoled po izboru žena je neodoljivi klasik s karakterom Ledo King., a nagradu su preuzele Andrea Klišanić i Dijana Buzjak.
U kategoriji žitarica, žene su najviše glasova dale brendu koji spaja dobar okus i osjećaj lakoće – Nestlé Fitness. a nagradu je također preuzela Helena Radić Bosanac.
Kad govorimo o majonezi, najviše žena svoje povjerenje daje Zvijezdi, bez koje su mnogi recepti nezamislivi. Nagradu su preuzele Lidija Đukić i Jelena Vrandečić.
U kategoriji dodataka jelima, kao i mnogo puta do sada, pobjedu odnosi legendarna Vegeta, a nagradu su preuzele Dora Mesić, Iva Zvonar i Kristina Turk.
Žene koje biraju plant based proizvode najčešće se odlučuju za dmBio, brend koji spaja kvalitetu, održivost i dostupnost, a nagradu je preuzela Andrea Jajetić.
Za one koje izbjegavaju gluten, najbolji bezglutenski brend prema glasovima žena je – SPAR free from. Nagradu su preuzeli Ivana Aničić i Dominik Genc.
Kad je u pitanju zdravlje probave, žene najviše vjeruju Bioreli, koja je odnijela titulu omiljenog probiotika, a nagradu je preuzela Ines Simunić Ivanišević.
U kategoriji dodataka prehrani, brend koji se istaknuo pouzdanošću i učinkovitošću je Solgar, a nagradu su preuzele Martina Galoić, Mateja Cestar i Monika Bačić Vlahović..
Kombinaciju dodataka prehrani s kolagenom žene najradije biraju u obliku proizvoda brenda Yasenka, koji odnosi pobjedu u ovoj kategoriji. Nagradu je preuzela Ana Prkačin.
Kada je riječ o ženskim parfemima, žene su najviše glasova dale elegantnoj i bezvremenskoj mirisnoj ikoni – Lancôme. Nagradu je preuzela Ana Marija Marković.
Za njegu lica uz pomoć moderne tehnologije, žene su najviše povjerenja dale Foreo LED maskama za lice, a nagradu je preuzela Stella Crnobrnja.
Kad govorimo o uređajima za epilaciju, najviše žena svoju kožu povjerava brendu Philips., a nagrade su preuzele Karla Ćurlić i Antonija Rođak.
U kategoriji nakita, titulu najomiljenijeg nosi brend koji već godinama nudi personalizirane i posebne komade – Pandora. Nagradu su preuzele Ines Vitez, Tanja Topolovec, Božana Kerošević i Leonarda Tenšek.
Najboljim shopping centrom po mišljenju žena proglašen je Arena Centar, mjesto susreta, mode i zabave, a nagradu su preuzele Matea Marković, Kristina Rak i Sanja Vladić.
Kada žene biraju svoju omiljenu parfumeriju ili drogeriju, najviše povjerenja dale su dm-u, a nagradu je preuzela Karmen Kovaček Lilek.
Za sve što je potrebno za uređenje doma, ženama je favorit IKEA koja je i ove godine osvojila titulu omiljene trgovine za dom. Nagradu je preuzela Olivera Rakinić.
Kad je riječ o potrebama kućnih ljubimaca, žene najviše vjeruju trgovini ZOOCITY, a nagradu su preuzele Dora Filipović i Maja Žilić.
Najbolja trgovina raznovrsnog asortimana za dom i obitelj po mišljenju žena je Pepco, zbog pristupačnosti i ponude za sve uzraste. Nagradu su preuzele Lucia Zoričić Stojanovski, Martina Vicić, Marina Bajić i Renata Krajačić.
U kategoriji loyalty kartica drogerija, najviše se koristi i najviše voli – dm active beauty kartica, a nagradu su preuzele Karmen Kovaček Lilek i Andrea Jajetić.
Za loyalty karticu benzinskih postaja, žene najčešće biraju INA Loyalty, a nagradu su preuzeli Milan Stojić, Sandra Peternek, Antonio Markanović i Ana Žic.
Najpouzdaniji brend bijele tehnike prema mišljenju žena je Gorenje, poznat po dugovječnosti i funkcionalnosti, a nagradu je preuzela Stella Nišević.
Kada se bira najbolji automobil, žene najviše glasova daju Audiju, brendu koji spaja performanse i eleganciju. Nagradu je preuzela Ivana Nevistić Sabljić.
U kategoriji električnih vozila, najviše žena bira Tesla automobile, kao sinonim za inovaciju i održivu mobilnost. Nagradu su preuzeli Tomislav Milakara i Lea Staničić.
Najbolja benzinska postaja po izboru žena i ove godine je INA, a nagradu su preuzeli Milan Stojić, Sandra Peternek, Antonio Markanović i Ana Žic.
Kad je riječ o financijama, žene najviše povjerenja daju Privrednoj banci Zagreb, koja odnosi titulu najbolje banke. Nagradu su preuzele Suzana Markotić Šilović i Irena Markolini.
U kategoriji kreditnih kartica, najviše se koristi i najviše vjeruje Visa kartici. Nagradu su preuzeli Martin Živković i Nina Bošnjak.
Što nagrada znači potrošačicama – a što brendovima?
Woman’s Choice Award nije samo priznanje brendovima – ona predstavlja i svojevrsnu mapu povjerenja za sve žene koje se svakodnevno odlučuju kako, gdje i na što će trošiti svoj novac. Biti “woman’s choice” znači biti dio svakodnevice, navika i preferencija žena u različitim aspektima života, od ljepote i zdravlja do tehnologije i financija.
U vremenu kad je povjerenje najvrjednija valuta, Woman’s Choice Awards brendovima daje jasan signal: ovo je dokaz da radite nešto dobro – i da žene to prepoznaju.