Life&style

Vodič kroz dobar provod u Beču

Ako planiraš putovanje s prijateljicom, znamo puno dobrih razloga zbog kojih bi austrijska metropola mogla biti vaš najbolji izbor, i to ne samo zbog blizine. Glumica Kim Končar nedavno je sa svojom BFF Monikom Injac provela nezaboravan vikend u Beču i ispričala što ih je posebno oduševilo

U sklopu nagradnog natječaja miss7 Muzeja prijateljstva, najbolje prijateljice Kim Končar i Monika Injac osvojile su putovanje u Beč u trajanju od dva dana. I to ne bilo kako! Naime, prijateljice su putovale u novom Audi Q2 modelu, a imale su pokrivene troškove noćenja s doručkom za dvije osobe u hotelu Austria Trend Hotel Europa Wien, džeparac od dvije tisuće kuna te karte za mjuzikl Bodyguard u Ronacheru. Sve to, uz nezaboravne uspomene, bila je nagrada za sedam odličnih razloga koje je Kim navela zašto bi baš njih dvije trebale krenuti zajedno na ovo putovanje.

"Moja prva nagrada ikad!"

Kim Končar je Riječanka koja je s 18 godina preselila u Zagreb kako bi bila glumica, ali je prvo postala novinarka. Nedavno je diplomirala glumu na Akademiji dramske umjetnosti. Voli druženja s prijateljima i izlaske, a najviše od svega voli slobodne trenutke provedene s Malenom, mješankom od šest kilograma za koju kaže da joj je najbolja odluka u 2017. Osim toga, Kim voli putovanja i cilj joj je u životu obići cijeli svijet. Međutim, ne bi ga oplovila jer, kako kaže, jako se boji dubine. Ali ne boji se automobila i uživala je u svojoj nagradi i odličnom putovanju s najboljom frendicom. Ispričala nam je kako im je bilo:

| Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

"Na putovanje sam povela svoju najbolju prijateljicu Moniku s kojom najčešće putujem i to u 11. i 12. mjesecu jer nam se onda poklope rođendani. Kad sam u Muzeju prijateljstva vidjela nagradni natječaj za road trip odmah sam odgovorila na pitanja, ali ni na kraju pameti mi nije bilo da ću ga osvojiti. Nikada u životu nisam ništa osvojila, čak ni pet kuna struganjem na srećkama. Bila sam jako iznenađena kad su me nazvali da sam osvojila nagradu i prvo sam morala nazvati Moniku i pitati je ima li slobodan vikend. Srećom, sve smo organizirale i krenule u Beč", ispričala nam je Kim.

"Putovanje mi je krenulo stresno jer sam nas ja vozila, a kako imam stariji automobil koji je puno manji, niži i ima totalno drukčiji sistem, imala sam presing oko vožnje. U Audiju Q2 kojim smo išle sve je moderno, luksuzno i odlično opremljeno - od grijanih sjedala, MMI zaslona, progresivnog upravljača... Ispočetka je bilo malo guglanja, moram priznati, ali na kraju smo se jako dobro snašle.

Sigurna vožnja do Beča

Auto je sam po sebi fantastičan, gotovo je bešuman, nema nikakvih vibracija kod postizanja brzina i u njemu se osjećaš vrlo sigurno. Ono što mi se najviše svidjelo kod ovog Audija je što s njim jako brzo postigneš neku određenu brzinu, ali te ne zavede da voziš prebrzo pa imaš osjećaj da ti kontroliraš auto, a ne on tebe. To je odlična stvar kod nas koji volimo voziti malo brže. Da smo ga mogle zadržati duže, zadržale bismo ga bez razmišljanja", iskrena je 26-godišnja Riječanka. Kim je s nama podijelila i što su radile u Beču.

| Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

"U Beču smo bile smještene u samom centru, što nas je oduševilo na prvu. Sve nam je bilo jako blizu pa smo izbjegle gradske gužve kako bismo stigle do željenih odredišta. Tako smo odmah prvi dan obišle cijeli centar, šetale, razgledavale grad i uživale u hrani i piću, a drugi dan smo bile i malo izvan centra i u okolici.

Nezaboravni mjuzikl u Ronacheru

Naravno, obavile smo i shopping i potrošile svih dvije tisuće kuna. Kako je bilo vrijeme adventa, pokupovale smo poklone svojim najdražima i sebe počastile ponekom krpicom. Sve u svemu, dobro smo se uklopile u iznos koji smo dobile", rekla nam je Kim i dodala kako ju je drugi dan ipak najviše osvojio mjuzikl Bodyguard u Ronacheru. Naime, Kim je profesionalna glumica pa joj je ovo bilo posebno uzbudljivo.

| Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

"Moniki je bilo dobro, a ja sam bila izvan sebe. Meni je to vezano za profesiju pa mi je bio gušt uopće ući u kazalište i jako me razveselilo kad sam skužila da je to dio nagrade. Unatoč skupim ulaznicama, kazalište je bilo krcato i tražilo se mjesto više. Što ne čudi jer svi u mjuziklu pjevaju fantastično, svi izgledaju fantastično plesači izvrsno plešu i produkcija im je na jako visokoj razini.  Promijenilo se 15 interijera, 100 kostima... Toga nema u Hrvatskoj. Ljudi su na kraju predstave pljeskali i bili izvan sebe."

Kim nam je izdvojila i nekoliko top 5 mjesta koja moraš posjetiti u Beču:

1. Caffe DELIA'S

Ovaj cool kafić smješten je nedaleko Grabena u zoni dizajnerskih dućana. Poznat je po pseudo kavi, mješavini biljaka koje se spremaju kao instant kava. Svakako kafić za kužitelje.

2. Bistro Le Bol

Ovaj mali francuski bistro smješten je točno preko puta hotela u kojem smo boravile. Ima super salate, sendviče i slastice.

3. Palmenhaus

Lijepi restoran Palmenhaus nalazi se odmah iza Albertine u nekadašnjem carskom stakleniku, a i danas je pun palmi. Navečer ima glazbu uživo, a riba i tjestenina su im fantastični. Također prave svoje kolače. Čista petica.

4. Mak

Restoran Mak smješten je u muzeju dizajna Mak i apsolutno nas je osvojio. Peku svoj kruh, imaju sjajne koktele i kažu da je njihova govedina s tagliatellama najbolja u gradu. Ondje ćeš uglavnom sresti arty i intellectual ekipu.

5. Roberto American Bar

I za kraj bar na kojem stvarno možeš 'zaružiti', a posebno nam se svidjelo što je vrlo intiman, sladak i što su na svakom stolu svjećice. Osim toga, ondje sami rade svoja pića i odlična je opcija za svako godišnje doba.